Najmniejszą w ofercie RMH jest seria Liberty, która dzięki tylnej osi skrętnej i kompaktowym wymiarom pozwala na sprawne manewrowanie w oborze. Jest energooszczędną maszyną o niskim zużyciu paliwa, wysokiej niezawodności i z szeregiem funkcji, które zmniejszają zużycie oraz wydłużają żywotność komponentów. Przykładem może być silnik pracujący z optymalną prędkością 1700 obr./min. czy też układy hydrauliczne wykrywające obciążenie, umożliwiające przepływ oleju tylko wtedy, gdy jest to wymagane.
Mieszanie TMR-u z dwoma prędkościami umożliwia pojedynczy ślimak ze stali nierdzewnej 3CR12. Ze stali nierdzewnej wykonano także skrzynię paszową oraz obudowę przedniego rozdrabniacza spiralnego ze zmienną hydrostatyczną pompą Bosch Rexroth z ciśnieniem odcięcia. Kabina operatora wyposażona jest w pneumatycznie amortyzowany fotel Grammer oraz system klimatyzacji.
Na drugim biegunie oferty RMH znajduje się linia TurboMix, która zawiera bardzo wytrzymałe i wydajne modele samojezdne w wersjach 4WD i 4WS Heavy Duty, z podwójnym ślimakiem mieszającym. Przeznaczona jest typowo dla dużych gospodarstw, centrów paszowych i firm usługowych. Wozy TurboMix wyróżnia sztywna konstrukcja podwozia z przednim i tylnym zawieszeniem hydraulicznym. Do tego dochodzi napęd na 4 koła oraz możliwość skręcania wszystkich kół w trybie kraba.
Pomimo dużych gabarytów i dopuszczalnego obciążenia maszyna sprawnie się porusza zarówno w gospodarstwie, jak i w czasie transportu drogowego na dalszych odległościach. W kwestii napędu dostępny standardowo jest 6-cylindrowy silnik Deutz o mocy 208 KM, w opcji jest również turbodoładowany, 6-cylindrowy silnik Volvo Penta o mocy 218 KM. Maksymalna prędkość jazdy wynosi 40 km/h. Wozy samojezdne TurboMix są w stanie zapewnić hodowcy spore oszczędności, co w przemysłowej skali produkcji ma ogromne znaczenie.
Jak podaje producent, pozwalają o 5% zmniejszyć koszty paszy, o 30% obniżają zużycie paliwa, skróceniu ulega również cykl pracy, a operator maszyny mniej się męczy, pracując w komfortowej i klimatyzowanej kabinie z w pełni skomputeryzowanym systemem sterowania.