Aktualności

Inter-Tech zapowiada nowości

Data publikacji:

Podczas zorganizowanej w ramach targów Agrotech konferencji prasowej firma Inter-Tech zapowiedziała szereg nowości produktowych oraz ambitne kierunki rozwoju. Transformacja obejmuje nie tylko zmiany wizerunkowe – w tym nowe logo i identyfikację wizualną – lecz przede wszystkim wprowadzenie innowacyjnych maszyn rolniczych i cyfrowych rozwiązań wspierających klientów.

Symbolem zmian jest nowe logo Inter-Tech, zaprojektowane przez profesjonalną agencję brandingową, symbolizuje modernizację oraz otwarcie na nowoczesne i ekologiczne rozwiązania. Jak zaznaczył Norbert Pawluczuk, dyrektor marketingu Inter-Tech: – Chcemy, aby poprzez to logo Inter-Tech był postrzegan  jako firma nowoczesna. Zielony akcent symbolizuje ekologiczne podejście, a litera „T” w sygnetowej formie nawiązuje do ładowaczy czołowych, które są naszym DNA.

Ładowacz z Isobus i wóz asenizacyjny premium

Najważniejszymi zapowiedziami produktowymi są dwa projekty: ładowacz czołowy z technologią Isobus oraz wóz asenizacyjny klasy premium z kompozytowym zbiornikiem.
Ładowacz czołowy z Isobus to pierwszy tego typu produkt polskiej produkcji, mający konkurować z rozwiązaniami marek premium. Wprowadzane rozwiązanie umożliwia precyzyjne sterowanie z poziomu pulpitu w kabinie ciągnika lub za pomocą dodatkowego monitora. 

– Chcemy, aby nasz ładowacz zastępował ładowarkę teleskopową pod względem funkcjonalności. Będzie miał m.in. funkcję podążania za terenem, zaprogramowane pozycje robocze oraz wagę – podkreślił Tomasz Kotowicz, dyrektor sprzedaży Inter-Tech.

Z kolei nowy wóz asenizacyjny ma trafić do segmentu gospodarstw wielkoobszarowych. Projekt zakłada wysoką pojemność – od 22 tys. litrów – a do tego niskie zawieszenie oraz pełną kompatybilność z różnymi aplikatorami. – Wóz będzie dostępny w dwóch wersjach: premium i standard. Zastosowaliśmy komponenty od renomowanych zachodnich dostawców, a projekt wzorniczy przygotowały profesjonalne firmy. Chcemy, aby była to nasza wizytówka rozpoznawalna z daleka dodał Kotowicz.
Planowana premiera wozu asenizacyjnego ma odbyć się jesienią, a jego międzynarodowa prezentacja – na targach Agritechnica w Hanowerze.

Innowacje cyfrowe

Inter-Tech wprowadza również mobilną aplikację konfiguratora maszyn, dostępną na systemy iOS oraz Android. Rozwiązanie kierowane jest zarówno do klientów końcowych, jak i dilerów. – Klient po wypełnieniu konfiguratora otrzyma wycenę, a dane trafią do naszego systemu CRM. Aplikacja umożliwia także czat z doradcą technicznym w czasie rzeczywistym – wyjaśnił Pawluczuk.

Nowa strategia dystrybucji

Firma intensyfikuje działania w zakresie rozwoju sieci dilerskiej. W Polsce liczba partnerów ma zostać ograniczona do maksymalnie 20, z zachowaniem odpowiedniego pokrycia terytorialnego. – Stawiamy na doświadczonych dilerów, którzy zapewnią pełną obsługę posprzedażową. Chcemy, aby relacje z partnerami były oparte na jakości, a nie na rywalizacji cenowej – zaznaczył dyrektor Kotowicz.

Inter-Tech rozwija również swoją obecność na rynkach zewnętrznych. Obecnie 65–70% sprzedaży trafia na eksport, głównie do Niemiec, Czech i Francji. Firma zainteresowana jest zdobywaniem przyczółków na kolejnych rynkach – w maju 2025 r. Inter-Tech weźmie udział w misji gospodarczej do Japonii. 

Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.