Dzięki zaangażowaniu w rozwijanie relacji z klientami, Maschio Gaspardo zostało wyróżnione wśród firm z kategorii przemysłu maszynowego.
W drugiej edycji tego badania przeanalizowano opinie online z ostatnich 12 miesięcy na temat 2000 czołowych firm z różnych dziedzin rynku we Włoszech. Wykorzystując oprogramowanie sztucznej inteligencji, zebrano ok. 2,5 mln wzmianek o technologii, innowacji i digitalizacji, badając źródła (ok. 438 mln) w całej sieci, mediach społecznościowych, portalach, forach, blogach czy filmach wideo. Oceny przyporządkowano na podstawie trzech parametrów: liczby cytatów z nazwą firmy, kategorii referencyjnej publikacji oraz ducha tego, co zostało wyrażone (pozytywne, negatywne lub neutralne).
– Jesteśmy dumni z bycia częścią Digital Star 2020. Zawsze uważaliśmy, że rozwój relacji opartej na zaufaniu z naszymi klientami jest niezbędny, a naszym zdaniem powstaje dzięki stałemu dążeniu do zagwarantowania jakości i obsługi, ale także dzięki wzrostowi świadomości w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska i stale rosnącemu wzrostowi tzw. „doświadczenia klienta” wśród badań, sprzedaży i lojalności. Potwierdzenie, że sentyment w narzędziach cyfrowych do naszej firmy jest tak istotny, pokazuje nam, że nasza dbałość o rozwijanie pozytywnych relacji, również w Internecie, opartych na wzajemnym zaufaniu, zmierza we właściwym kierunku – skomentował Mirco Maschio, prezes Maschio Gaspardo.
Na liście wyróżnionych w ten sposób firm znajdują się również m.in: Laverda AGCO oraz Irritec.