Maszyna waży od 8,5 do 8,8 tony, co zapewnia stabilność podczas pracy z ciężkimi ładunkami. Występuje w kilku wersjach różniących się mocą silnika i wyposażeniem. Silniki JCB DieselMAX oferują moc od 109 do 150 KM. W wybranych modelach zastosowano przekładnię DualTech VT, łączącą napęd hydrostatyczny z mechanicznym. Maksymalna prędkość jazdy wynosi do 50 km/h.
Z przekładnią DualTech VT
W trybie ECO (dostępnym w modelach z przekładnią DualTech VT) maszyna pracuje przy niższych obrotach, co zmniejsza zużycie paliwa do 5,97 l/h. Hydraulika wspomagająca skraca czas cyklu i poprawia płynność pracy, m.in. poprzez tłumienie ruchu wysięgnika oraz automatyczne sterowanie łyżką. Układ odpowietrzania umożliwia bezpieczne odłączanie osprzętu hydraulicznego, a opcjonalny system Chassis Sway pozwala na poziomowanie przedniej osi.
Przekładnia DualTech VT umożliwia płynne przejście między napędem hydrostatycznym a mechanicznym. Tryb Fleximode pozwala na niezależne sterowanie obrotami silnika i prędkością jazdy.
Kabina CommandPlus zapewnia dobrą widoczność i niski poziom hałasu. Sterowanie odbywa się joystickiem, a w wyposażeniu opcjonalnym są m.in. automatyczne sterowanie łyżką, zawieszenie tylnej osi i system monitoringu LiveLink. Ładowarka współpracuje z różnym osprzętem i jest wykorzystywana w rolnictwie, usługach komunalnych oraz przy przeładunku.
Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu: