Seria CS obejmuje najmniejsze ciągniki tej marki. Wyposażone są w trzycylindrowe silniki wysokoprężne o pojemności 1 l i mocy 25 KM. Standardowo montowany jest napęd 4×4 z możliwością odłączenia przedniej osi. Do wyboru jest przekładnia mechaniczna lub bezstopniowa przekładnia hydrostatyczna (HST) z dwoma zakresami prędkości. Wydajność układu hydraulicznego wynosi do 26,4 l/min.
Modele serii CX również wyposażone są w trzycylindrowe silniki wysokoprężne, o pojemności ok. 1,6 l i mocy 25 KM. Także tutaj standardem jest napęd 4×4 z możliwością rozłączenia osi przedniej. Dostępna jest przekładnia mechaniczna (6 biegów do przodu i 2 do tyłu) lub bezstopniowa HST z dwoma zakresami. Wydajność układu hydraulicznego sięga 43 l/min.
Seria CK oferuje szerszy zakres mocy – od 25 do 51 KM – dzięki zastosowaniu większych silników o pojemności 1,6–1,8 l. Modele z tej serii dostępne są z mechaniczną przekładnią 12×12 z rewersem lub z hydrostatyczną HST z trzema zakresami. Napęd na cztery koła (4WD) jest stały. Tylny TUZ charakteryzuje się udźwigiem na poziomie 1,1–1,2 t. Wydajność układu hydraulicznego wynosi od 39,6 do 42,9 l/min. W opcji dostępna jest kabina z ogrzewaniem i klimatyzacją.
Seria DK to maszyny o mocy od 45 do 58 KM, napędzane silnikami o pojemności 1,8 l. Dostępne są wersje z mechaniczną skrzynią 16×16 z biegami pełzającymi i rewersem lub z przekładnią hydrostatyczną (3 zakresy). Napęd załączany jest elektrohydraulicznie. Wybrane modele oferowane są z fabryczną kabiną wyposażoną w klimatyzację. Wydajność układu hydraulicznego wynosi od 55,1 do 62,4 l/min.