W pokazie zaprezentowano w akcji 5 ciągników, w tym Major 80 (76 KM) w najprostszej wersji CL, Proxima HD 110 (106 KM), dwa modele Forterra - HSX 120 (117 KM) i HSX 140 (136 KM) oraz flagowy Crystal HD 170. Nie licząc 4-korpusowego pługa Unia Ibis XMS, zainstalowanego na modelu Forterra 140 HSX, pozostałe ciągniki współpracowały z maszynami firmy Agro-Tom. Towarzyszyły im prezentowane wyłącznie stacjonarnie „maluchy” z serii Compax.
Wersja A.D. 2020
Najwięcej uwagi przykuł bez wątpienia największy z ciągników zaprezentowanych na pokazie, czyli Crystal HD 170, który po przeprowadzonej modernizacji jest w stanie zadowolić także wymagających rolników. Model o mocy maksymalnej 126 kW/171 KM i momencie obrotowym 739 Nm ma do dyspozycji nowoczesną skrzynię ECO 40 z elektrohydraulicznym rewersem, oferującą łącznie 30/30 biegów (przód/tył), która umożliwia jazdę z prędkością 40 km/h.
Przekładnia ma przycisk sprzęgła w dźwigni zmiany biegów, trzystopniowy wzmacniacz momentu na każdym biegu, ze stopniami przełączanymi przyciskami pod obciążeniem (Powershift), który może pracować również w trybie automatycznym i przełączać stopnie samoczynnie, co pozwala utrzymywać optymalne obroty silnika.
Ciągnik ma hydraulikę o wydatku 85 l/min, z 4-sekcyjnym rozdzielaczem (8 szybkozłączy + 1 powrót) ze sterowaniem elektrohydraulicznym, a także podnośnik o udźwigu 85 kN (8,67 t) sterowany również elektrohydraulicznie (EHR), z dobrze już sprawdzonym systemem HitchTronic, umożliwiającym automatyczną regulację TUZ, ułatwiającym pracę i zapewniającym wzrost wydajności przy zredukowanym zużyciu paliwa. Pracę ułatwia również półautomatyczny układ sekwencjonowania funkcji podczas skręcania na polu, odciążający kierowcę i poprawiający manewrowość.
W zmodernizowanym ciągniku Crystal 170 HD nowego wymiaru nabiera definicja komfortu pracy. Zanim jednak o tym, warto odnotować, iż konstruktorzy Zetora zastosowali nowe tworzywa sztuczne, zapewniające większą trwałość i odporność na promieniowanie UV. Komfort jazdy zapewnia opatentowany układ zawieszenia przednich kół z trapezoidalnymi wahaczami, krewniak wielowahaczowego zawieszenia samochodowego, oraz dostępny już w standardzie unikatowy system amortyzacji przedniej osi, w którym lewe i prawe koło amortyzowane są niezależnie, gwarantujący lepsze tłumienie drgań. Z kolei jeśli chodzi o kabinę, to wyposażona została m.in. w efektywniejszy system klimatyzacji i ogrzewania oraz szeroki szyberdach, znacznie ułatwiający pracę z ładowaczem czołowym.