Lintrac 110 wyróżnia się bardzo dobrą zwrotnością, co jest zasługą m.in. skrętnej tylnej osi. Maksymalna dopuszczalna masa całkowita pojazdu Lindner Lintrac 110 wynosi 8 t, przy udźwigu około 3,5 t, co według producenta predestynuje ten ciągnik do prac w różnych gospodarstwach. Napęd na 4 koła oraz amortyzowana przednia oś sprawiają, że może być z powodzeniem wykorzystywany do pracy z oponami bliźniaczymi również na terenach górskich.
Maszyna napędzana czterocylindrową jednostką Perkins Turbo-Diesel o pojemności 3,4 l, dysponuje mocą 83 kW/113 KM i maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 450 Nm osiąganym przy 1400 obr./min. Ciągnik wyposażony jest przy tym w nową przekładnię bezstopniową TMT11, dzięki której może poruszać się z prędkością do 40 km/h (przy zredukowanej prędkości obrotowej silnika).
Z pojazdem Lintrac 110 można agregatować bardziej wymagające maszyny towarzyszące, jak np. prasy belujące czy zestawy kosiarek. Dzięki systemowi TracLink Pilot Laser opracowanemu przez firmę Lindner, ciągnik Lintrac 110 może być także nieodzownym pomocnikiem w winnicach. System automatycznie utrzymuje tor pomiędzy winoroślami. Przedni laser skanuje rzędy, rejestruje krawędzie rzędów, przy okazji wykrywając ewentualne przeszkody. TracLink Pilot Laser jest wyposażony w trzy tryby orientacji: przy prawej i lewej granicy pola lub w środku łanu, w zależności od potrzeby. Jak zapewnia producent, oparty na czujnikach system może być używany o każdej porze roku, jest niewrażliwy na zabrudzenia, działa również bez zarzutu, gdy rośliny przysłaniają pole widzenia.