Aktualności

Kunert nowym dilerem marki Kubota

Data publikacji:

Obchodząca w tym roku 40-lecie swojej działalności firma Kunert z Wielkopolskiego Poladowa, w 2021 r. weszła z nową marką ciągników w swoim portfolio. Została bowiem nowym dilerem marki Kubota na terenie południowo zachodniej części kraju.

    diler kunert

Od pewnego czasu przymierzaliśmy się do zmiany marki wiodącej w naszej ofercie. Nie wynikało to z problemów we współpracy z marką Zetor - w mojej ocenie do samego końca układała się dobrze. Przesądziły tylko i wyłącznie kwestie biznesowe związane z samym produktem. W ostatnich latach brakowało nam pewnych możliwości jeśli chodzi o gamę produktową i elementy wyposażenia dodatkowego, takie skrzynia bezstopniowa czy możliwość fabrycznego wyposażenia ciągnika w GPS do jazdy równoległej, o co nasi klienci bardzo często pytają. Stwierdziliśmy zatem, że marka Kubota bardzo dobrze wpisuje się w nasz pomysł na biznes. – przekonuje Mateusz Kunert, współwłaściciel firmy z Poladowa.

Na razie bez towarzyszących

Współpraca firmy Kunert z marką Kubota obejmuje póki co ciągniki rolnicze o mocy od 49 do 175 KM sprzedawane na terenie 30 powiatów z części województw: wielkopolskiego, dolnośląskiego i lubuskiego.

– Jest to spory obszar działania, który w 80% pokrywa się z wcześniej obsługiwanym przez nas terenem. Na dobrą sprawę organizacja firmy pozostaje bez większych zmian, choć wzmocniliśmy dział handlowy oraz wprowadziliśmy jednego subdilera, co ułatwi nam działanie na obszarze, jakże różnorodnym pod względem rolniczym

– mówi Mateusz Kunert.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.