Oferta polskiego producenta obejmuje modele: TG221- największy wóz ze zbiornikiem o poj. 21 tys. l, zawieszeniem tandem, pompą ślimakową 4000 l/min, centralnym sterowaniem hydraulicznym, szerokość robocza to 12-15 m. Standard: zbiornik z przegrodami, zawory ssące 6”, rozlewacz udarowy, dyszel amortyzowany, hamulce pneumatyczne, centralny układ hydrauliczny.
TG219: tandemowy wóz o poj, 19 tys. l, pompa 4000 l/min, centralne sterowanie hydrauliczne, bogie na resorach parabolicznych. Standard: zbiornik z przegrodami, zawory ssące i 3-drogowy, dwie rury ssące, rozlewacz udarowy, wskaźnik napełnienia, górne włazy, dyszel amortyzowany, hamulce ALB.
TG214 - tandemowy wóz 14 tys. l, przegrody ograniczające falowanie cieczy. Masa całkowita 21 t, ładowność 15,7 t zawieszenie bogie, pompa 4000 l/min, szerokość robocza 12-15 m. Standard: zbiornik z przegrodami i włazami, pompa, zawory, rozlewacz, centralny układ hydrauliczny, rama, dyszel amortyzowany.
TG110 - jednoosiowy wóz 10 tys. l, niski środek ciężkości. Masa całkowita 13 t, ładowność 9,55, pompa 4000 l/min, szerokość robocza 12-15 m. Standard: zbiornik z przegrodami, pompa, zawory, rozlewacz, centralny układ hydrauliczny.
T314/T315/T316 to jednoosiowe wozy ramowe 4 tys.-6 tys. l, zbiorniki ze stali wzmocnione wręgami pierścieniowymi, w wersji 6 tys. l - przegroda „falochron”. Standard: ocynkowany zbiornik i rama, tylni właz 500 mm, kompresor MEC, zawory i węże ssawne, wskaźniki poziomu, instalacja hamulcowa, ręczny hamulec, teleskopowa podpora dyszla, zaczep obrotowy, instalacja oświetleniowa 12 V.