W ofercie producenta znajduje się wiele modeli. Alpina2 to wóz o wąskiej konstrukcji i niskim środku ciężkości, wyposażony w zbiornik o pojemności od 6 tys. do 8 tys. l. Posiada dwutorowe hamulce pneumatyczne, opcjonalnie hydrauliczne lub mieszane, a system pompowania może być próżniowy lub hybrydowy. Modulo2 to wóz modułowy dostępny w wersjach jedno- i dwuosiowych, o pojemności do 18 tys. l. Zbiornik wykonano z ocynkowanej stali, a konstrukcja pozwala na regulację osi i zmianę wysokości zaczepu. Maszynę można wyposażyć w ramiona napełniające i mieszadła.
Cobra2 to jednoosiowa beczka o pojemności 11,1 tys.-15,1 tys. l, charakteryzująca się wzmocnioną konstrukcją, niskim środkiem ciężkości oraz krótkim zbiornikiem i dyszlem blisko tylnej ścianki. Tetrax2 to wóz wieloosiowy z podwójną osią, o pojemności 10,7 tys.-16 tys. l, z pompami próżniowymi lub krzywkowymi z filtrem i rozdrabniaczem. Volumetra dostępna jest w wersjach dwu- lub trzyosiowych, o pojemności 12,5 tys.-28 tys. l, z niskim środkiem ciężkości i układem hydro-tandem lub hydro-tridem. Wozy można doposażyć w rampy, aplikatory oraz sterowanie ISOBUS.
Quadra to wóz o pojemności 16 tys.-20 tys. l, z niezależną ramą na dwóch osiach i zawieszeniem hydro-tandem z tylną osią nadążną. Standardowo wyposażony jest w pompę próżniową, z możliwością montażu innych systemów i dodatkowego osprzętu. X-trem2 łączy pojemność 16 tys.-30 tys. l z kompaktową ramą heavy-duty, umożliwiającą montaż dużych kół i osi skrętnych. Dyszel z oleopneumatycznym zawieszeniem ułatwia manewrowanie, a podnośnik tylny stabilizuje wóz. Euroliner to trójosiowy wóz o pojemności 20 tys.-28 tys. l, z hydro-tridem, skrętnymi osiami i zbiornikiem z ocynkowanej stali. Tetraliner, trójosiowy wóz o pojemności 21 tys.-28 tys. l, posiada zintegrowany zbiornik i ramę, wersje „t” mają zawieszenie resorowe, a wersje „rl” sprężynowo-pneumatyczne z dyszlem dolly. Wóz można doposażyć w ramiona jumbo, turbo-filler, mieszadła oraz właz.