Indyjski producent BKT był również sponsorem Mistrzostw Świata w Curlingu Mężczyzn w Calgary w dniach od 2 do 11 kwietnia. Decyzja o zostaniu partnerem tych dwóch międzynarodowych konkursów nie jest przypadkowa, ponieważ w ostatnich latach liczba miłośników curlingu znacznie wzrosła na całym świecie, a sport ten jest szczególnie popularny na kluczowych dla marki rynkach.
Ponadto zarówno mistrzostwa świata w curlingu mężczyzn, jak i kobiet stanowią dla drużyn ze wszystkich kontynentów przepustkę do Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2022 w Pekinie. Sześć najlepszych w rankingu drużyn może reprezentować swoje kraje na Olimpiadzie. To ważny cel sportowy dla uczestników, ale także strategiczny dla BKT. Poprzez te zawody firma chce zwiększyć świadomość marki i skupić się na swojej grupie docelowej nie tylko w Kanadzie, ale także w krajach reprezentowanych w mistrzostwach w Azji, Europie i Stanach Zjednoczonych.
Wszystkie mecze mistrzostw ze względów bezpieczeństwa będą odbywać się za zamkniętymi drzwiami, niemniej jednak będą transmitowane na arenie międzynarodowej, dzięki czemu BKT trafi na ekrany na całym świecie.
– To partnerstwo pozwala nam jeszcze bardziej wspierać wspaniały sport, jakim jest curling. Dzielimy te same wartości, jako firma, a teraz także jako sponsor – wyjaśnia Rajiv Poddar, Joint Managing Director w BKT. – Ten sport pozwala nam również docierać do użytkowników końcowych nie tylko w terenie, ale także poprzez ich hobby i pasje sportowe. Jest wielu zwolenników tego sportu, którzy mieszkają na obszarach wiejskich i rolniczych w Kanadzie – to potencjalna grupa dla BKT i jego biznesu – dodaje.
W Kanadzie, ważnym rynku dla Indian Group, 50% zwolenników tego sportu jest w wieku od 35 do 64 lat, podczas gdy jedna trzecia fanów mieszka na preriach iw prowincji Alberta, z największą liczbą widzów w całym kraju na obszarach wiejskich i w społecznościach tych terytoriów, co stanowi kluczowy cel dla BKT.
– To przyjemność kontynuować współpracę z BKT Tires – zauważa Katherine Henderson, dyrektor generalna Curling Canada. – Wspaniale jest móc pracować razem z firmą, która naprawdę wierzy w wartość Curlingu i jej sportowców płci męskiej i żeńskiej. Wielkie podziękowania również dla drużyn oraz wszystkich fanów i sympatyków tego sportu – podsumowuje.