Rozwiązanie firmy Alima-Bis (prezentowane na przykładzie wozu dwuślimakowego o pojemności 24 m³) - popularne wśród klientów przedsiębiorstwa w Wielkiej Brytanii czy Szwecji - polega na wspawaniu dodatkowej warstwy stali w dolnej części ściany paszowozu, czyli tam, gdzie wycieranie jest najbardziej intensywne.
– Dodatkowa wkładka o wysokości od 0,5 do 1 m ma grubość 3 mm, dzięki czemu uzyskujemy grubość ściany wynoszącą 11 mm. Rozwiązanie +Size, które może być wykonane ze stali nierdzewnej lub stali węglowej, dostępne jest dla wszystkich modeli wozów Evolution. Zadbaliśmy również o wydłużenie żywotności ślimaka, który jest obspawany na całej krawędzi stalą nierdzewną. Brytyjskie doświadczenie przekonują, że żywotność ślimaka można tym sposobem wydłużyć do 1,5 razy. Zależy to oczywiście od jakości paszy, czasu mieszania . . .
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 21/2017
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę