[ATR] Aktualności Zetor

Zetor - Sześć tysięcy ciągników do Rosji

Data publikacji:

Spółki Zetor Tractors i Kovrov Electromechanical Plant (KEMP) podpisały memorandum o zacieśnieniu współpracy. Na jego mocy, do 2022 r. ma zostać dostarczonych do Rosji 6 tys. ciągników z serii Forterra. Rosyjski partner wyraził również zainteresowanie dostawami innych serii ciągników oraz silników Zetor. Wartość przyszłej współpracy może sięgnąć kwoty 550 mln euro.

Pierwszym akcentem współdziałania obu firm było podpisanie przez przedstawicieli spółki Zetor oraz rosyjskiego partnera na początku października 2017 r. - podczas Międzynarodowych Targów Maszynowych w Brnie - pierwszego porozumienia dotyczącego dostawy do Rosji 450 ciągników w 2018 r. Z kolei w memorandum określono zobowiązanie Zetora do dostawy 6 tys. ciągników Forterra w latach 2018-2022, trzycylindrowych silników oraz zapewnienia technicznego wsparcia przy produkcji ciągników o mocy do 50 KM. Strona rosyjska wyraziła także zainteresowanie modelami z serii Proxima i Crystal. Zetor uważa wejście na rynek rosyjski za ważny etap w historii marki. – Po wejściu na rynek rosyjski spodziewamy się umocnienia pozycji marki na terytorium Rosji. Jesteśmy usatysfakcjonowani, ponieważ nasz rosyjski partner jest zadowolony z naszych produktów i usług, a dodatkowo wciąż znajdujemy przestrzeń do zacieśniania współpracy – uważa David Kollhammer, dyrektor strategiczny Zetor Tractors.
Partnerem czeskiego producenta jest spółka KEMP, która specjalizuje się w produkcji systemów i komponentów hydraulicznych, maszyn CNC, ładowarek oraz komponentów przeznaczonych do uniwersalnych układów robotycznych. KEMP zapewni homologacje dla maszyn wyprodukowanych w Rosji oraz zajmie się kwestiami handlowymi i serwisowymi związanymi z ciągnikami Zetor.

Grzegorz Antosik

fot.firmowe

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.