[ATR] Aktualności John Deere

Z życia firm

Data publikacji:

Działo się trochę w życiu świetnie nam znanych firm, poniżej nieco informacji, które przybliżą Wam jakie kroki poczyniły w ostatnim czasie.

Ponad rok temu John Deere zdecydował się wprowadzić program „Gwarancja Spalania” zapewniający klientom rekompensatę środków w przypadku, gdy ciągnik spali zbyt dużo paliwa. Amerykański producent postanowił też nagrodzić rolników za ekonomiczną jazdę dwukrotnością zaoszczędzonych środków. Są już pierwsi nagrodzeni. Rekompensatę w wysokości ponad 1000 zł otrzymał Adam Nisiewicz spod Braniewa w woj. warmińsko-mazurskim, użytkujący ciągnik John Deere 7290R.(Na zdjęciu wręczanie dokumentu podczas targów Mazurskie Agroshow)


Firma Michelin wprowadziła na rynek nowe narzędzie MyPortal, które pomaga w lepszym zarządzaniu firmą dzięki intuicyjnemu i prostemu w obsłudze systemowi. Michelin MyPortal zastąpi dotychczasową platformę B2B o nazwie MyAccount, która zostanie w najbliższym czasie zamknięta, a jej obecni użytkownicy już teraz mogą łatwo przenieść swoje konto do nowego rozwiązania. Na platformie Michelin MyPortal będą publikowane spersonalizowane treści dla klientów ze wszystkich sektorów – wykorzystujących opony w transporcie drogowym i miejskim, na budowach i w rolnictwie.


197 szt.- tyle nowych ciągników o mocy od 70 do 100 KM zarejestrowano w styczniu na terenie całego kraju. Oznacza to nieco ponad 1/3 całej populacji nowych ciągników w Polsce - ten przedział mocy niezmiennie cieszy się największą popularnością wśród nabywców. 


Firmy Continental i Menke Agrar uzgodniły strategiczne partnerstwo w zakresie sprzedaży pasków napędowych. W przyszłości paski napędowe z oferty Agridur będą dostępne dla ponad 9 tys. dilerów i warsztatów naprawczych, które firma Menke Agrar wspiera w Niemczech, jak również w Europie Środkowej i Wschodniej.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.