Technika

Waryński/Markowski Group - Jakość oryginału

Data publikacji:

Od kiedy produkujące części do maszyn zakłady Waryński Hydraulika i Waryński Żelechów zostały w roku 2012 przejęte przez Markowski Group, przeszły ogromną metamorfozę. Dynamika zmian w obu firmach, a przede wszystkim ich wzrost, mogą naprawdę imponować.

Dzisiaj Waryński Origin rozwija 4 grupy produktów, obejmujące łącznie niemal 3000 pozycji. Są to hydraulika siłowa, części robocze dla rolnictwa, narzędzia warsztatowe oraz przyczepy leśne. Nie licząc marki, te zróżnicowane segmenty spaja dział badań i rozwoju oraz dział jakości, który wyjątkowo skutecznie pilnuje wyśrubowanych standardów - wskaźnik reklamacji części zamiennych wynosi zaledwie 0,079%! Mimo najwyższej jakości, części Waryńskiego są bardzo przystępne cenowo i stanowią atrakcyjną alternatywę dla oryginałów i zamienników zagranicznych.
– Przed sześcioma laty zdecydowaliśmy się dokonać inwestycji w zakłady Waryński, ponieważ przekonała nas kultura produkcji i tzw. „stara dobra szkoła” jakości wpisana w DNA tych fabryk. Wiedzieliśmy, iż słabą infrastrukturę możemy szybko zmodernizować, a przy rozbudowanym dziale wdrożeń przestarzałą ofertę, dostosować do potrzeb nowoczesnego rolnictwa. Byliśmy przekonani, iż polski rolnik po latach kupowania tanich wyrobów wątpliwej jakości, w końcu zacznie szukać wysokiej klasy podzespołów w polskiej cenie. W grupie. . .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj wydanie specjalne atr express 17-18/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.