[ATR] Technika KFMR Krukowiak

W KFMR Krukowiak zamówienia już w czerwcu

Data publikacji:

Czy można szukać elementów wspólnych pomiędzy trzema pozornie niezwiązanymi ze sobą wydarzeniami, jak: sankcje nałożone przez rząd USA na Chiny, susza na Tajwanie i praca w trybie zdalnym? Oczywiście że tak, tym bardziej że te elementy wpłynęły - choć nie tylko one - na mający zasięg globalny kryzys w zakresie drastycznego niedostatku półprzewodników, bez których nie sposób wyobrazić sobie nie tylko samochodów osobowych czy produktów przemysłu elektronicznego, ale także… nowoczesnych maszyn rolniczych. Efekty są następujące: wstrzymywanie produkcji czy znaczące wydłużanie terminów - problem, z którym borykają się najwięksi gracze na rynku. Nie dla wszystkich jednak skala problemu jest tak samo duża, czego dowodzi przykład KFMR Krukowiak.

Podstawą sukcesu są odpowiednio wysokie stany magazynowe. W przypadku firmy KFMR Krukowiak, gdyby wziąć którekolwiek z lat przedpandemicznych, byłyby one pewnie przewymiarowane, jednak bieżąca sytuacja rynkowa wymaga działań ekstraordynaryjnych.

– Jeśli mamy duży bufor w magazynie, to po prostu mamy z czego produkować. W normalnym roku, nie Covid-owym, zamówienia roczne składaliśmy zwykle w listopadzie. W 2021 r. złożyliśmy je jednak już w czerwcu. Zapobiegawczo chcieliśmy się ustawić jako pierwsi na początku kolejki, aby w razie problemów na rynku mieć sytuację pod kontrolą

– mówi Radosław Borkowski, wiceprezes zarządu KFMR Krukowiak.

– A ci producenci maszyn, którzy przysnęli i nie złożyli odpowiednio wcześnie planu zamówień, a przy tym nie mają wystarczająco dużego magazynu części, mogą mieć problem. I zamawiając dodatkowe części poza planem, mówimy o bardzo długich terminach realizacji, obecnie sięgających lipca 2022 r. – dodaje.

Polecamy powiązane produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.