[ATR] Aktualności Valtra

Valtra - Zmiana warty

Data publikacji:

Po 16 latach kierowania marką Valtra na rynku polskim, z funkcji tej odchodzi Bogdan Rachwał. Od 8 kwietnia nowym dyrektorem sprzedaży został Dariusz Lewandowski, legitymujący się bogatym doświadczeniem zawodowym w branży rolniczej i budowlanej.

 marką Valtra jestem związany już od 21 lat, od początku 2003 r. kierując jej placówką fabryczną na rynku polskim. Przed 1998 r. marka - wtedy jeszcze jako Valmet - była znana przede wszystkim w zakresie sprzętu do prac leśnych. Od początku jednak skierowaliśmy również swoją ofertę do rolnictwa, gdzie konieczne było budowanie świadomości marki od samego początku. Przez te kilkanaście lat wprowadziliśmy na rynek blisko 5 tys. nowych ciągników, do czego należy doliczyć prawie tyle samo używanych, pozyskanych przez rolników innymi kanałami. Systematycznie odnotowujemy wzrost udziałów w całym rynku ciągników - w 2018 r. przekroczyliśmy 4% udziału w rynku – podsumowuje efekty swojej dotychczasowej pracy Bogdan Rachwał.
Nowy szef marki Valtra w Polsce związany jest z branżą maszyn rolniczych od 2004 r. – Najpierw krótko pracowałem w firmie Interhandler, wtedy importera marek Case IH i JCB, po czym na prawie 11 lat związałem się z John Deere Polska, gdzie brałem udział w różnych projektach. Następnie zacząłem pracę dla największej firmy prywatnej na Wyspach Brytyjskich, czyli JCB. A teraz - co traktuję jako duże wyróżnienie - została mi powierzona misja kontynuowania rozwoju Valtry na rynku polskim – mówi Dariusz Lewandowski.
Obecnie Valtra poszczycić się może stabilną sytuacją rynkową, sprawdzoną siecią sprzedaży, a także przystającą do wyzywań współczesności ofertą rynkową. – W ostatnich 5-7 latach marka Valtra przeszła gigantyczną zmianę w zakresie designu oraz technologii wprowadzonych do ciągników. Chcemy dalej rozwijać rozwiązania z zakresu rolnictwa precyzyjnego, wprowadzać na rynek polski jak najwięcej nowoczesnych technologii, jak np. Smart Touch. Poza tym celem jest zwiększanie sprzedaży naszych ciągników czwartej generacji czy produktów powstających w studiu Unlimited, które pozwala dopasować ciągniki do indywidualnych potrzeb klienta również pod względem walorów użytkowych - to w sposób ewidentny wyróżnia Valtrę na rynku. Plusem jest też to, że nasi dilerzy mogą oferować ciągniki dwóch brandów, również marki Fendt, które się doskonale ze sobą uzupełniają. My ze swej strony stawiamy na rolnictwo oraz szukanie innych nisz rynkowych, np. w sektorze komunalnym – podsumowuje nowy dyrektor sprzedaży Valtry w Polsce.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.