Valtra to jedna z tych firm, która wręcz słynie z niekonwencjonalnych rozwiązań oraz wprowadzania do własnej oferty elementów, których próżno szukać u innych producentów. Tak było z zastosowaniem projektu dwóch kierownic i obracalnego stanowiska operatora. Tak było również, gdy Finowie tworzyli system „Valtra à la Carte”. To również Valtra zorganizowała ustanawianie rekordu prędkości jazdy ciągnikiem pilotowanym przez wielokrotnego rajdowego mistrza Juhę Kankkunena. Fińska marka jako jedyna ma swój oficjalny zespół w najbardziej rolniczej dyscyplinie sportowej, jaką jest tractor pulling i jako jedyna uruchomiła specjalne studio „ciągnikowej urody” Valtra Unlimited Studio.
Najnowsze rozwiązanie Valtry być może nie jest tak efektowne i przebojowe, jak wyżej wspomniane, ale z całą pewnością jest bardzo użyteczne. Z dniem 1 grudnia 2017 r. firma AGCO (właściciel marki Valtra) uruchomiła dodatkową usługę Premium dla właścicieli fińskich ciągników. Mowa o wspomnianej wyżej telefonicznej linii obsługi klienta czynnej 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Właściciel Valtry wykręci specjalny numer telefonu, aby zadawać dowolne pytania dotyczące oferty firmy czy też zgłaszać uwagi odnośnie produktów i usług.
– Telefoniczna obsługa klienta czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu to nasz kolejny krok mający na celu podniesienie jakości oferowanych przez sieć dealerską Valtry usług. Dzięki możliwości kontaktu telefonicznego chcemy jeszcze bardziej zbliżyć się do klienta i zacieśnić z nim więzi, aby czuł, że może na nas liczyć w każdej sytuacji. Jest to dla nas także nieoceniona możliwość poznania jego potrzeb oraz opinii, które są dla nas tak niezwykle istotne – podsumował Grzegorz Wawrzynkiewicz, manager, Field Service.
BK
fot.firmowe