Roberta D’Agnano, Dyrektor Marketingu EMEA w Trelleborg Wheel Systems, powiedziała:
“Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w tym ogólnoeuropejskim wydarzeniu. Wydarzenie MF eXperience to okazja do osobistej rozmowy z użytkownikami końcowymi, wysłuchania ich potrzeb, a jednocześnie umożliwienia im przetestowania naszych opon i uzyskania cennej wiedzy na temat tego, co najnowsze osiągnięcia w technologii opon mogą zrobić dla ich komfortu".
Jérôme Aubrion, dyrektor marketingu EME w Massey Ferguson, dodaje: “Trelleborg jest ważnym partnerem technicznym. Nasze dwie firmy koncentrują się na dostarczaniu rozwiązań, które pomagają profesjonalistom z branży rolniczej efektywniej rozwijać swoją działalność. Naszym celem jest stworzenie prawdziwego doświadczenia klienta, w którym nasi eksperci prezentują proste i niezawodne produkty, technologie i usługi w atrakcyjnej i przyjaznej atmosferze.”
Wycieczka ta wyróżnia się na tle tradycyjnych wydarzeń, przybliżając ekspertów Trelleborg użytkownikom końcowym i dzieląc się wiedzą. Obejmuje to również znaczenie prawidłowego ciśnienia w oponach, co ma kluczowe znaczenie nie tylko dla poprawy trakcji i przyczepności, ale także dla zmniejszenia zużycia paliwa.