Nowości Ciągniki rolnicze

TAFE debiutuje na rynku polskim

Data publikacji:

Na rynku polskim pojawia się nowa marka ciągników rolniczych. Mowa o indyjskiej marce TAFE, której niedługo po ubiegłorocznych targach Agritechnica importerem została firma HYDRO-MASZ, która tworzy obecnie sieć sprzedaży tych ciągników w Polsce.

    TAFE 7515

    TAFE 7515

Uwaga na temat targów w Hanowerze nie była przypadkowa, gdyż okazałe stoisko indyjskiego producenta, jak również deklaracje składane przez przedstawicieli TAFE wskazywały, iż obecność na rynkach europejskich traktowana jest bardzo poważnie. Spójrzmy jednak z czym marka TAFE chce wejść na rynek polski? Próbkę stanowiła ekspozycja targowa podczas marcowego Agrotechu, ciesząca się sporym zainteresowaniem zwiedzających.

Na początek dwa modele

– Na chwilę obecną w ofercie będą ciągniki o mocy od 25 do 74 KM. Konkretnie dwa modele, ciągnik 6028 mechaniczny i na hydrostacie, a także mocniejszy – 7515. TAFE 7515 ma 3-cylindrowy silnik o pojemności 2,6 l, produkcji hinduskiej i na licencji Perkinsa, na CommonRailu ale bez AdBlue, zapewniający maksymalny moment obrotowy 312 Nm. Wyposażony jest w skrzynię biegów 12/12 z rewersem mechanicznym, dwie pary wyjść hydrauliki, hamulce hydrauliczne w standardzie – wymienia Michał Haraszkiewicz, przedstawiciel firmy HYDRO-MASZ. 

Jeśli chodzi o wyposażenie, ciągnik TAFE 7515 wymienić należy: homologowaną 2-osobową, klimatyzowaną kabinę z pneumatycznym fotelem operatora (na życzenie dostępna również wersja bez kabiny, dedykowana np. do szklarni), zaczep drabinkowy z zaczepem przesuwnym oraz dolną belką polową i tylny TUZ z udźwigiem 2400 kg, dwie prędkości WOM – 540/540 E (załączany elektrohydraulicznie), elektrohydraulicznie włączany napęd przedniej osi, obciążniki przednie i tylne, system podnoszenia M-Lift, przedni TUZ czy ładowacz czołowy (dwa ostatnie – opcja). Masa ciągnika to 3720 kg wyposażonego w standardzie w koła radialne (przód: 280/85 R24, tył: 420/85 R30).

Z kolei model TAFE 6028 to kompaktowy, prosty mechaniczny ciągnik z 3-cylindrowym, 1,3-litrowym silnikiem Mitsubishi o mocy 24,4 KM, z mechaniczną skrzynią biegów 9/3, o maksymalnej prędkości 27 km/h, dwoma prędkościami WOM (540 i 540 E obr./min), hydrauliką o maksymalnym wydatku 26 l/min, tylnym podnośnikiem o standardowym udźwigu 740 kg, 

– Ciągnik można wyposażyć m.in. w koła przemysłowe, trawiaste, przedni TUZ produkcji firmy HYDRO-MASZ, ładowacz czołowy czy ogrzewaną kabinę produkcji firmy Naglak. W wersji z kabiną ma kosztować 60 tys. zł, bez kabiny – jedynie 48 tys. zł – podkreśla Michał Haraszkiewicz. 

Pod koniec roku planowany jest wprowadzenie do oferty 25-konny elektryczny model.

Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:Polecamy produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.