[ATR] Aktualności ciągniki rolnicze

Super JD - Sprawdzone używane

Data publikacji:

Na rynku maszyn używanych działa od roku platforma „Super JD” specjalizująca się w sprzedaży ciągników tej renomowanej marki. O jej powstaniu, celach, ofercie, perspektywach na przyszłość opowiadają Norbert Dolniak i Tomasz Kęsy, pasjonaci amerykańskiej marki i pomysłodawcy tej interesującej inicjatywy, właściciele wielkopolskich firm Agrozakupy z Dominowa oraz Agro-Tom z Sędziwojewa z okolic Wrześni.

Jaka była geneza firmy i jaki jest zasięg jej działania? Co obejmuje oferta i do kogo jest skierowana?
Super JD to nie firma, to platforma utworzona przez dwóch ludzi mających jeden cel - profesjonalną sprzedaż używanych ciągników John Deere na dużą skalę, ludzi z „zieloną pasją”, którzy chcą nadać nowe kierunki w handlu używanymi ciągnikami tej marki. Naszą ofertę kierujemy do średnich i dużych gospodarstw rodzinnych, ale nie tylko. To są ciągniki, które doskonale sprawdzają się także w innych branżach: budowlanej, komunalnej, leśnej czy w transporcie. Działamy na terenie całej Polski, ale najwięcej maszyn sprzedaje się lokalnie, czyli do 200 km. W przyszłości chcemy wyjść z ofertą również na wschód Europy.

Które ciągniki cieszą się największym zainteresowaniem, skąd pochodzą i w jakim są wieku? Czy pomagają Panowie w finansowaniu zakupów?
Ciągniki na sprzedaż muszą być ładne, typowe i dobrze wyposażone, fabrycznie dobrze skonfigurowane, i… „muszą mieć w sobie to coś”. To, za czym się zawsze rozglądamy, to skrzynia 50 km/h, AutoQuad oczywiście, pneumatyka, fajne ogumienie, ciągniki niepogięte, niemalowane, dobrze utrzymane i co najważniejsze - z oryginalnym. . .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 01/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.