Aktualności

Spory ruch w sprzedaży ciągników rolniczych w lutym 2021

Data publikacji:

Luty 2021 to kolejny miesiąc, w którym renesans popularności przeżywa marka Zetor - dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedaży producent z czeskiego Brna awansował na miejsce 2. wśród tegorocznych najpopularniejszych marek ciągników. Pozostałe miejsca na podium zajmują: New Holland (wciąż lider) i Kubota (miejsce trzecie). W ścisłej czołówce nadal próżno szukać marek John Deere i Deutz-Fahr, które plasują się nadal na odpowiednio 5. i 6. pozycji. A pierwszą dziesiątkę wciąż zamyka marka… Arbos.

Patrząc na cały rynek, sprzedaż ciągników rolniczych w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2021 r. minimalnie wzrosła w porównaniu do stycznia-lutego 2020 r. Wystarczy rzut oka na dane z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK), które wskazują, iż w tym czasie klienci (rolnicy, przedsiębiorcy, samorządy lokalne itp.) zarejestrowali 1384 szt. nowych ciągników rolniczych, z czego w lutym br. - 793 sztuki. Wolumen rynku po styczniu-lutym br. jest wyższy o 13,7% niż w analogicznym okresie 2020 r. (1217 sztuk).

Top 10 ciągników rolniczych

Tradycyjnie już najlepiej sprzedającym się modelem ciągnika jest Zetor Major CL 80 (w styczniu-lutym br. zarejestrowano aż 68 sztuk tego traktora), który w rankingu najpopularniejszych ciągników wyprzedził modele: Deutz-Fahr 5110 G i New Holland T6.125...

Więcej na ten temat przeczytasz w najbliższym wydaniu atr express - aktualności techniki rolniczej (atr 5/2021).

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.