Aktualności

Serwis Kubota na najwyższym poziomie

Data publikacji:

Po raz ósmy w ramach Kubota Insight Programme (KIP) do Polski przyjechali japońscy inżynierowie z centrali kocernu w Osace. Goście z kraju kwitnącej wiśni odwiedzili oddziały dilerów Kuboty w Grójcu, Rzgowie, Poladowie, Fabianowie oraz Braszowicach. Na dbałość o wysoką jakość serwisu wskazuje również stałe podnoszenie poziomu wiedzy serwisantów - w tym celu po raz kolejny Kubota zorganizowała „Test wiedzy mechanika”.

    Serwis Kubota na najwyższym poziomie

Kubota od dawna dba o wysoką jakość obsługi serwisowej, a spotkania w ramach KIP oraz „Test wiedzy mechanika” są niezwykle ważną częścią tego nieustającego procesu - mówi Edward Cyc, szef serwisu Kuboty w Polsce. Wyjaśnijmy zatem pokrótce czym jest KIP? Celem tego programu jest zebranie przez inżynierów z Japonii opinii na temat maszyn Kubota użytkowanych w różnych krajach Europy oraz nieprzerwane ulepszanie swojego serwisu. Inicjatywa KIP oraz „Test wiedzy mechanika” wypływają bezpośrednio z japońskiej filozofii kaizen, która od początku przyświeca marce Kubota. Myślą przewodnią tej idei jest ciągły rozwój i doskonalenie maszyn japońskiego koncernu, a także podnoszenie kwalifikacji personelu, w tym serwisantów, na całym świecie.

Podczas wizyt w ramach KIP 2023 japońscy inżynierowie maszyn Kubota spotykali się bezpośrednio z użytkownikami marki, by wysłuchać ich opinii i zebrać informacje, które posłużą do jeszcze lepszego dostosowania maszyn Kubota do potrzeb rolników. Inżynierowie z Osaki mieli także okazję zobaczyć, jak w praktyce wygląda serwisowanie maszyn Kubota w naszym kraju. A także wraz z ekipami dilerów przeprowadzili różnego rodzaju testy, np. na hamowni. Spotkania odbywające się w ramach KIP to także okazja do wymiany wiedzy. Japońscy inżynierowie dokładnie sprawdzają ciągniki Kubota i omawiają sposoby ich serwisowania oraz eksploatacji, dzieląc się w ten sposób unikatową wiedzą z polskimi serwisantami. Ponadto specjalne prelekcje na temat użytkowania maszyn i ciągników Kubota przygotowują także przedstawiciele polskiego oddziału Kuboty.

Test wiedzy mechanika

To jednak nie wszystko. Kubota w celu podnoszenia kwalifikacji i poszerzania wiedzy zespołów autoryzowanych punktów serwisowych zorganizowała również „Test wiedzy mechanika 2022”. W pierwszym etapie uczestnicy muszą ukończyć specjalistyczne kursy związane z różnymi elementami pracy serwisu. W drugim etapie rozwiązują test, który prowadzony jest w dwóch kategoriach - dla działów serwisu komunalnego i rolniczego. Uczestnicy muszą odpowiedzieć na 40 pytań technicznych dotyczących maszyn Kubota.

– Poziom wiedzy uczestników tegorocznej edycji był wysoki i bardzo wyrównany. O zwycięstwie decydowało więc często tempo udzielenia odpowiedzi

– podkreśla Grzegorz Sadowski, specjalista ds. szkoleń technicznych Kubota. 

W kategorii serwisów ground care, specjalizującej się w obsłudze maszyn komunalnych, zdecydowanym zwycięzcą okazał się dział serwisu firmy Pilar-Tech z Posądzy. To serwisanci tego dilera Kubota zajęli trzy pierwsze miejsca w konkursie „Test wiedzy mechanika 2022”. W kategorii agro triumfowała zaś firma Kunert, wyprzedzając na podium firmy Aldo i Pilar-Tech. Najlepsi mechanicy otrzymali nagrody.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.