[ATR] Aktualności SDF Group

SDF Group - W kierunku specjalizacji

Data publikacji:

Choć dla koncernu Same Deutz-Fahr Group rok 2018 zaczął się na polskim rynku nie najlepiej, oferująca ciągniki marek Same, Lamborghini Trattori i Deutz-Fahr rodzinna firma w dalszym ciągu plasuje się w naszym kraju w ścisłej czołówce producentów. O polskim rolnictwie, mechanizmach rynkowych, firmie i jej strategii działania, ofercie, nowej siedzibie SDF Polska, sieci dilerskiej oraz planach na przyszłość z Rainerem Morgensternem - dyrektorem handlowym Same Deutz-Fahr na Europę, oraz z Robertem Brzozowskim - dyrektorem zarządzającym SDF Polska, rozmawia Tomasz Kujawski.

Jak Pan postrzega Polskę na tle Europy pod kątem budowania i prowadzenia biznesu w sektorze techniki rolniczej, poziomu specjalizacji i mechanizacji gospodarstw?
Rainer Morgenstern: W chwili obecnej Polska jest bardzo ważnym graczem w biznesie maszyn rolniczych w Europie. Pierwsze miejsce zajmują Niemcy, potem Francja, Włochy, Wielka Brytania i Polska. Polska jest krajem typowo rolniczym, z dużą powierzchnią upraw. Jestem przekonany, że cały czas będzie rozwijała się pod względem umaszynowienia gospodarstw. Polska ma bardzo duży potencjał i my jako producent maszyn rolniczych chcemy go w pełni wykorzystać. Poziom rolnictwa bardzo się wyrównał w ostatnich latach w całej Europie i występujące różnice są już na dzień dzisiejszy bardzo niewielkie. W Polsce nie brakuje bardzo profesjonalnych gospodarstw rolnych, technika rolnicza cały czas się rozwija i jest zauważalna w coraz większej ilości gospodarstw. W kwestii poziomu mechanizacji na dzień dzisiejszy rynek polski w niczym nie ustępuje innym rynkom Europy. . .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 13/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.