Schaeffler to najwyższy standard

Schaeffler to najwyższy standard

Firma Schaeffler, w ramach działań sektora Automotive Aftermarket, oferuje swoim klientom zestawy naprawcze przeznaczone również dla pojazdów użytkowych. Zestawy charakteryzują się wysoką jakością wykonania oraz przystępną ceną, co pozwala znacząco wydłużyć czas eksploatacji maszyn. Marki produktowe Schaeffler to dedykowane rozwiązania w zakresie układu przeniesienia napędu LuK, silnika INA oraz podwozia FAG.

Proponowane zestawy naprawcze LuK przeznaczone dla ciągników obejmują wybór części, które spełniają nawet najbardziej restrykcyjne wytyczne dotyczące napraw oraz wydajności stawiane przez przedsiębiorców z branży rolniczej.

Zestaw LuK RepSet z łożyskami opracowanymi specjalnie dla ciągników to kompleksowe rozwiązanie naprawcze na potrzeby wymiany sprzęgła w traktorach. Zawiera wszystkie niezbędne elementy potrzebne do profesjonalnej naprawy sprzęgła, w tym: sprzęgło, tarcze sprzęgła, łożyska oporowe, łożyska koła zamachowego, a także tłumiki drgań skrętnych, jeśli jest taka potrzeba. Cały zestaw w jakości OEM mieści się w jednym pudełku, co pozwala ograniczyć koszty w porównaniu do zakupu pojedynczych elementów.

Sprzęgła pojedyncze i podwójne

Marka LuK jest światowym liderem w produkcji sprzęgieł i dostarcza części dla większości producentów ciągników, którzy stosują sprzęgła w technologii suchej oraz tłumiki drgań na połączeniu silnika ze skrzynią biegów. Sprzęgło położone jest pomiędzy kołem zamachowym a skrzynią biegów. Ze względu na szereg rozwiązań w konstrukcji rolniczych skrzyń biegów, LuK oferuje kilka typów sprzęgieł, aby zapewnić nie tylko efektywne wykorzystanie mocy silnika, ale też zapewnić prawidłowe działanie urządzeń zasilanych przez WOM.

Sprzęgło pojedyncze posiada obudowę wykonaną z tłoczonej stali, co obniża koszty wykonania części. Płyta dociskowa z ciężkiego żeliwa odporna jest na temperaturę pracy do 400°C, a zastosowana sprężyna talerzowa zapewnia właściwą siłę zacisku oraz załącza sprzęgło. Dostępna jest również wersja ze sztywną piastą dla niezależnego napędu WOM.
Bardziej zaawansowane rozwiązania oferuje sprzęgło podwójne o zwiększonej wytrzymałości i z obudową z otworami wentylacyjnymi w celu lepszego chłodzenia i rozproszenia ciepła. Większa rezerwa zużycia sprężyny talerzowej pozwala tutaj wydłużyć czas użytkowania sprzęgła. Dla bezpieczeństwa sprzęgło WOM jest rozłączone podczas rozruchu silnika...

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 05/2020 - zamów:

bezpłatny egzemplarz lub prenumeratę

 


Reklama
Powiązane artykuły