Elastyczna oferta
Firma SAPALA kieruje swoją ofertę do szerokiej grupy odbiorców, obejmującej indywidualnych rolników, gospodarstwa rolne różnej wielkości, jak i przedsiębiorców z branży rolniczej. Dzięki elastycznemu podejściu do produkcji, firma jest w stanie dostosować swoje produkty do specyficznych wymagań każdego klienta, oferując wysoką jakość w konkurencyjnej cenie.
– Dystrybucja naszych produktów opiera się na współpracy z lokalnymi dilerami ciągników i maszyn rolniczych, którzy dzięki bliskiemu kontaktowi z klientami końcowymi, skutecznie promują i sprzedają produkty firmy. Uzupełnieniem tej strategii jest rozwinięta obecność online, w tym sklep internetowy zaczepy24, który oferuje zarówno produkty marki SAPALA, jak i rozwiązania innych wiodących producentów – wyjaśnia Jan Sapała, właściciel zatrudniającej ok. 40 osób firmy.
Klucze do sukcesu
Jednym z najważniejszych atutów firmy SAPALA jest jej niezależność produkcyjna, która pozwala na pełną kontrolę nad jakością i funkcjonalnością oferowanych produktów. Własny dział techniczny i produkcyjny umożliwia firmie szybkie dostosowanie się do zmieniających się potrzeb rynku, a także prowadzenie rygorystycznych testów i symulacji, które gwarantują najwyższy poziom bezpieczeństwa.
– Posiadam wyższe techniczne wykształcenie i chyba dlatego interesuje i pasjonuje mnie tworzenie nowych rzeczy i właśnie to robię codziennie. Ojciec nauczył mnie uczciwości i rzetelności – te wartości cenię najbardziej. Dlatego też stawiam przede wszystkim na jakość, nie ma dla nas żadnych ograniczeń pod kątem technicznym, to my decydujemy jak bardzo wytrzymały będzie zaczep czy rama zaczepowa, ponieważ to my jesteśmy producentem z własnym działem technicznym, badawczym i produkcyjnym. Ogromną zaletą w byciu producentem jest właśnie niezależność i decyzyjność pod kątem funkcjonalności i dostępności produktów. Każdy nasz produkt jesteśmy w stanie zmodyfikować i dopasować do wymagań rynku. Duży nacisk kładziemy na bezpieczeństwo, więc każdy produkt jest poddawany rygorystycznym testom, każdy produkt posiada homologację – jest to konieczny warunek wprowadzenia go na rynek. Temat bezpieczeństwa w montażu i użytkowaniu jest często poruszany przez nas na spotkaniach z dystrybutorami, czy z klientami na targach. Prowadzimy żmudne i kosztowne, lecz konieczne badania i symulacje komputerowe oraz na stanowisku badawczym – przekonuje Jan Sapała.