Wywiady Aktualności

Rynek ciągników rolniczych. Valtra

Data publikacji:

Jak wygląda bieżąca sytuacja i perspektywy na rok kolejny okiem przedstawicieli marek ciągnikowych obecnych na naszym rynku. Kilku z nich poprosiliśmy o komentarz.

    Rynek ciągników rolniczych. Valtra

    Dariusz Lewandowski, odpowiedzialny za sprzedaż marki Valtra w Polsce.

Dariusz Lewandowski, odpowiedzialny za sprzedaż marki Valtra w Polsce: 

Ten rok dla marki Valtra może być jednym z najlepszych w historii. Świadczy o tym duża liczba wydanych ciągników do klienta ostatecznego oraz duży portfel zamówień na przyszły sezon.

W ostatnim czasie obserwujemy polepszenie dostaw naszych ciągników i zmniejszenie problemów w łańcuchu dostaw, aczkolwiek cały czas daleko nam do ideału. Jest to szczególnie uciążliwe przy sprzedaży naszych maszyn pod fundusze unijne, muszę jednak przyznać i podziękować naszym klientom za ich wyrozumiałość.

Obserwujemy bardzo pozytywny trend u naszych klientów, którzy, jak już decydują się na zakup ciągnika marki Valtra, wybierają bardzo bogate specyfikacje. Traktory są wyposażone w dotykowy monitor Smart Touch oraz w systemy rolnictwa precyzyjnego. Wielu klientów także w naszym przypadku wybiera opcje z naszego studia Unlimited, które nie są dostępne u innych producentów. 

Chyba wszyscy zastanawiamy się nad tym, co będzie za naszą wschodnią granicą, jaki będzie koszt pieniądza czy kurs wymiany euro/złoty. Ja przewiduję, że w pewnych sektorach rynku będą duże spadki, a tam gdzie my jako Valtra jesteśmy obecni przewiduję stabilizację z tendencją ku wzrostowi. 
 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.