Aktualności

Puma Case IH mruczy na silniku Stage V.

Data publikacji:

Wydłużone okresy międzyobsługowe są zaletą silnika Stage V w najnowszej wersji Pumas (185-240 KM).

Tak jak poprzednio, w ofercie znajdują się cztery modele 185, 200 i 220 dostępnymi w specyfikacji Multicontroller z PowerDrive z pełną przekładnią PowerShift lub z bezstopniową przekładnią CVXDrive (standard w Pumie 240).

Opracowana przez FPT technologia emisji Hi-eSCR2 we wszystkich czterech modelach pozwala na wydłużenie interwału wymiany oleju silnikowego do 750 godzin lub 18 miesięcy, podczas gdy interwał wymiany oleju przekładniowego jest wydłużony do 1500 godzin.

Kolejne ulepszenia dla czterech modeli obejmują nowe konfigurowalne menu szybkiego skoku dla monitora AFS Pro 700 oraz poprawę mocy transportowej w wersjach Multicontroller.

Nowością na liście opcji jest sprężarka o dużej wydajności, która umożliwia szybkie podniesienie ciśnienia w oponach podczas opuszczania pola przed podróżą po drodze.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.