Artykuł

Praktyczna i niewielka

Praktyczna i niewielka

W ofercie firmy Metal-Fach z Sokółki są 3 przyczepy skorupowe. Praktyczna i niewielka, jednoosiowa przyczepa T930 o ładowności 6 t, przeznaczona do podstawowego transportu płodów rolnych oraz innych materiałów sypkich i objętościowych.

Zbudowana jest w oparciu o nadwozie typu koleba i umożliwia jednostronny wywrót - tylny. Model T952 to tandem o ładowności 14 t, przeznaczony do prac budowlanych, do transportu ciężkich materiałów takich jak kamienie czy gruz. Posiada otwieraną hydraulicznie tylną klapę, co w połączeniu z tylnym wyładunkiem poprzez wychył pozwala na wyładunek przewożonych materiałów płynnie i bez zakłóceń. W dwóch wariantach dostępna jest natomiast przyczepa skorupowa tandem T935.

Przyczepa T935 oferowana jest jako model o ładowności 16 oraz 18 t, przy masie własnej wynoszącej 6 t. W zależności od wersji przyczepy zastosowano w niej paraboliczne zawieszenie z resorem 2- lub 4-piórowym. Zaczep przedni amortyzowany jest resorem wzdłużnym. Oko zaczepu ma średnicę 50 mm, opcjonalnie dostępne jest również 40 mm. Skrzynia ładunkowa o pojemności 23 m³ może zostać dodatkowo powiększona dzięki nadstawkom. Oferuje wówczas pojemność 31 m³. Przyczepa T935 umożliwia jednostronny wywrót - tylny. Posiada klapę podnoszoną hydraulicznie, z automatycznymi ryglami zabezpieczającymi oraz okno zsypowe do ziarna. W przedniej ścianie zbiornika umieszczone zostało także okno rewizyjne. Za bezpieczeństwo odpowiadają dwuprzewodowe hamulce pneumatyczne oraz hamulec postojowy. W wyposażeniu standardowym znajdują się ponadto: drabina z regulacją wysokości na ścianie przedniej, błotniki nad kołami, stopka nożycowa hydrauliczna, metalowe osłony lamp tylnych i składany tylny zderzak. Oferowane są też koła w rozmiarze 550/60 R22,5 marki BKT. Szeroki wybór obejmuje również wyposażenie opcjonalne, wśród którego znajdują się: lej wysypowy, stalowe lub aluminiowe nadstawy, zwijana plandeka oraz plandeka wewnętrzna przydatna podczas transportu roślin okopowych, podest roboczy, różnego rodzaju osie, hamulce hydrauliczne, koła w różnych wymiarach, zaczep tylny ręczny lub automatyczny, hydrauliczna amortyzacja dyszla przedniego, własny układ hydrauliczny z pompą WOM i zbiornikiem, 4 ćwierć błotniki, a także wszystkie przyłącza do drugiej przyczepy (pneumatyka, hydraulika i elektryka).

 


Reklama
Powiązane artykuły