[ATR] Aktualności albuz

Piętnaście lat Albuz/Bott Agro

Data publikacji:

Znana z zaawansowanych rozwiązań w zakresie aplikacji środków ochrony roślin francuska marka Albuz świętowała 15-lecie obecności na rynku polskim. Produkty od samego początku są dostępne w naszym kraju za pośrednictwem wielkopolskiej firmy Bott Agro. Uroczyste spotkanie z dystrybutorami, które odbyło się w Villi Aurora w Bojanowie-Gołaszynie, rozpoczęło się od wzniesienia jubileuszowego toastu ,,albuzowym winem” - wyprodukowanym w winnicy Silesian w Bagieńcu, w której zabiegi ochronne prowadzone są rozpylaczami rodem z Francji.

Przy tej okazji nagrodzono również najlepszych dystrybutorów Albuza - okolicznościowe statuetki z rąk Patricka Levesque (szef sprzedaży Albuz) i Krzysztofa Botta (współwłaściciel Bott Agro) otrzymali: Przemysław Kutera z Hrubieszowa, Robert Cybulski z Łasina i Michał Wróblewski z Ruchennej. Rocznicowy wykład wygłosił prof. Andrzej Gajtkowski z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. – Obecnie produkty marki Albuz są sprzedawane w Polsce przez około 70 oficjalnych dystrybutorów. Spotykamy się z nimi co roku na tzw. Akademii Albuza, zachęcającej do uczestnictwa m.in. bardzo bogatym programem merytorycznym i wykładami wygłaszanymi przez niekwestionowane autorytety z branży ochrony roślin – mówi Krzysztof Bott. Ciekawym jest fakt, że choć marka Albuz ma swoje przedstawicielstwa w niemal wszystkich krajach na świecie, podobnie jak w Polsce działa tylko firma w Chile.

Najwyższa trwałość

Marka Albuz to czołowy dostawca rozpylaczy ceramicznych, wyróżniających się bardzo wysoką trwałością oraz niewielkim zużyciem, w nieznacznym stopniu pogarszającym - w miarę upływu czasu - charakterystykę pracy rozpylacza. Warto podkreślić, iż rozpylacze z różową wkładką ceramiczną, w wykonanym z trwałego tworzywa poliacetalowego korpusie, charakteryzują się znacznie wyższą odpornością na zużycie, ścieranie i chemikalia niż takie materiały, jak stal nierdzewna, mosiądz czy nawet najlepsze tworzywa sztuczne (trwałość do 10 tys. ha). Do czołowych produktów francuskiej marki zaliczyć należy przede wszystkim rozpylacze dwustrumieniowe, takie jak pasujący do każdej belki eżektorowy AVI Twin, który prawie całkowicie eliminuje znoszenie oraz zwiększa penetrację łanu i pozwala na wykonywanie zabiegów przy wietrze nawet do 8 m/s.
Wyłączny przedstawiciel Albuza na rynku polskim zamierza w 2020 r. zintensyfikować prowadzone działania. – W połowie lutego rozpoczynamy dużą akcję marketingową, która - jak sądzę - ułatwi pracę naszym dystrybutorom. Oczywiście liczymy przy tym na odpowiednią reakcję rynku – informuje Krzysztof Bott.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.