Pierwsza mechaniczna motyka Horsch

Pierwsza mechaniczna motyka Horsch

Zaprojektowany z myślą o hybrydowych (w połowie organicznych i konwencjonalnych) systemach, Transformer VF (VariableFrame) jest pierwszą mechaniczną motyką firmy.

Opracowany we własnym zakresie i oferowany w szerokościach roboczych od 6,0 m do 12,0 m.

Jedną z głównych cech jest kompaktowa konstrukcja ramy głównej. Warto również wspomnieć o nowatorskim sposobie mocowania zacisków mocujących poszczególne zespoły do pielenia wzdłuż tylnej części ramy.

Umożliwia to szybką zmianę szerokości roboczych między jednostkami pielnika (przekształcenie) w celu pokrycia odstępów między rzędami od 25 cm do 90 cm. Prześwit pod ramą w odległości 660 mm, co według firmy, sprawia, że idealnie sprawdza się w późnym sezonie kukurydzy i buraków cukrowych.

Dokładność jest kontrolowana przez kamerę prowadzącą połączoną ze zintegrowanym sterowanym hydraulicznie przesuwem bocznym (inne opcje sterowania pojawią się w przyszłości). Istnieje również indywidualna kontrola elementów i sterowania sekcjami. Nie są potrzebne żadne narzędzia do zmiany głębokości roboczej.

Modele 6,0 mi 8,0 m składają się z trzech sekcji: wersji 9,0 mi 12,0 m. Wszystko składa się do szerokości transportowej 3,0m. Oczekuje się, że model 12,0 m będzie dostępny w sprzedaży na targach Agritechnica.

WA

Reklama
Powiązane artykuły