[ATR] Aktualności rolnictwo

Osadkowski - Markowe produkty, profesjonalni przedstawiciele, najlepsza logistyka

Data publikacji:

Jedna z czołowych firm na rynku rolnym w Polsce, jaką jest niewątpliwie spółka Osadkowski, udanie przeszła zmianę pokoleniową związaną z zarządzaniem firmą.

Działając w obszarze szeroko pojętego zaopatrzenia rolnictwa jest podmiotem chętnie korzystającym z najnowszej wiedzy w zakresie zarządzania i organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem IT oraz możliwości Internetu w zarządzaniu biznesem i świadczeniu usług, o czym mówi Wojciech Osadkowski, prezes zarządu spółki, w rozmowie z Grzegorzem Antosikiem.

Na początek proszę o przybliżenie obecnego modelu biznesowego spółki Osadkowski i sposobu funkcjonowania w obszarze zaopatrzenia rolnictwa.
Firma Osadkowski świadczy usługi w zakresie kompleksowego zaopatrzenia rolnictwa – oferujemy chemię, nawozy, nasiona, handlujemy płodami rolnymi, sprzedajemy maszyny oraz ubezpieczenia rolnicze. Jeśli chodzi o chemię, nawozy czy nasiona jesteśmy dystrybutorami wszystkich dużych uznanych marek na rynku. Wierzymy w jakość tych produktów i opłacalność ich stosowania. Według nas warto jest oprzeć technologię produkcji na markach wysokojakościowych, ewentualna pomyłka przy zastosowaniu tańszych rozwiązań może być bardzo kosztowna. Tak samo jest w przypadku techniki rolniczej, gdzie oprócz wiodącej marki New Holland oferujemy szeroką gamę maszyn i urządzeń rolniczych sprawdzonych marek.
Atutem firmy Osadkowski jest także duża skala działalności, która pozwala na profesjonalizowanie wykonywanych funkcji. Wraz z rozwojem sprzedaży zwiększamy ilość naszych oddziałów i pracowników w terenie. Obecnie firma Osadkowski to około 200 pracowników handlowych, którzy przemierzają Polskę z naszą ofertą, a także odpowiednia obsada naszych sklepów i oddziałów, obsługiwanych w zakresie logistyki, kadr czy marketingu. Te wszystkie działy rozwijają się wraz ze wzrostem firmy. Znakiem czasu jest specjalizacja pracy, a przez to zapewnienie naszym klientom coraz lepszej obsługi.

W jaki sposób wykorzystujecie Państwo czy też zamierzacie wykorzystywać nowe narzędzia – Internet, media społecznościowe, a także tworzyć nowe narzędzia do handlu i doradztwa on-line?
Uważam, że jesteśmy w przededniu momentu, w którym te narzędzia będą pełniły bardzo istotną rolę. Internet jest wszędzie dostępny, a konsumenci zaczęli się do niego przyzwyczajać. Jeżeli kupują za pośrednictwem sieci, zaczyna to stanowić pewien nawyk. W tym zakresie branża maszynowa jest pewnym chlubnym wyjątkiem, bo za pośrednictwem Internetu można już teraz z powodzeniem kupić części zamienne. Internet jest. . .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 01/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.