Aktualności

Obiecująca współpraca - Umowa z Indiami

Data publikacji:

Pod koniec kwietnia, a dokładnie 27. 04.2017 r. została podpisana umowa o współpracy w dziedzinie rolnictwa między Polską a Indiami. Miało do miejsce podczas spotkania premier  Beaty Szydło z wiceprezydentem Republiki Indii Muhammadem Hamidem  Ansarim.

Ten odległy, ale jakże atrakcyjny nie tylko kulturowo i turystycznie  kraj, należy do gospodarczych liderów regionu Azji Południowej i jest interesującym celem dla polskiego eksportu i inwestycji.  Wielkość rynku oraz duże osiągnięcia w rozwoju nowoczesnych technologii stawiają go w gronie najpoważniejszych polskich partnerów gospodarczych w Azji. Podstawowym celem podpisania umowy , którą sygnowali minister rolnictwa i rozwoju wsi Krzysztof Jurgiel oraz minister stanu w  ministerstwie mikro, małych i średnich przedsiębiorstw Giriraj Singh, jest rozwój i koordynacja dwustronnej współpracy w sektorze rolnictwa, identyfikacja barier i ograniczeń występujących we współpracy handlowej oraz podejmowanie działań w celu ich likwidacji. Umowa ma również wzmacniać dwustronna współpracę naukowo – techniczną w dziedzinie rolnictwa. 
Podczas spotkania wiceprezydent Republiki Indii zaprosił Polskę do udziału – w charakterze kraju partnerskiego – w Światowej Wystawie Żywności (World Food India), która odbędzie się w listopadzie 2017 r. w Nowym Delhi. Premier Szydło, dziękując za to zaproszenie, wyraziła opinię, że odbiera je jako uznanie dla rosnącej roli Polski jako ważnego producenta i eksportera wysokiej jakości żywności. 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.