[ATR] Gospodarka i rolnictwo

Nowe rynki zbytu na polską żywność

Data publikacji:

Pomimo panującej pandemii Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa stara się promować polską żywność za granicą. Czyni to, uczestnicząc w wirtualnych targach, misjach handlowych oraz spotkaniach z zagranicznymi kontrahentami.

KOWR jest główną instytucją wdrażającą instrumenty polityki promocji w sektorze rolno-spożywczym, które zostały zawarte w Strategii Promocji Żywności Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. W 2020 r. Polska uczestniczyła w czterech imprezach wystawienniczych. Były to targi: Grüene Woche w Berlinie, słodyczy i przekąsek (ISM) w Kolonii, żywności ekologicznej Biofach w Norymberdze oraz Gulfood w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Polską żywność, dostarczoną z kraju, zaprezentowano tam na stoiskach zorganizowanych przez KOWR, przy wsparciu placówek dyplomatycznych. KOWR był zaangażowany również w realizację wirtualnych wydarzeń biznesowych, szkoleń i webinariów oraz innych działań informacyjno – promocyjnych odbywających się w różnych, często bardzo odległych krajach, jak np. w Singapurze, Indonezji, Indiach, Chinach, Zjednoczonych Emiratach Arabskich czy też bliższych, europejskich: w Niemczech, w Czechach oraz Estonii. Obecny rok to kolejne plany i wyzwania, kolejne targi i nowe rynki.

Polecamy powiązane produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.