KOWR jest główną instytucją wdrażającą instrumenty polityki promocji w sektorze rolno-spożywczym, które zostały zawarte w Strategii Promocji Żywności Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. W 2020 r. Polska uczestniczyła w czterech imprezach wystawienniczych. Były to targi: Grüene Woche w Berlinie, słodyczy i przekąsek (ISM) w Kolonii, żywności ekologicznej Biofach w Norymberdze oraz Gulfood w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Polską żywność, dostarczoną z kraju, zaprezentowano tam na stoiskach zorganizowanych przez KOWR, przy wsparciu placówek dyplomatycznych. KOWR był zaangażowany również w realizację wirtualnych wydarzeń biznesowych, szkoleń i webinariów oraz innych działań informacyjno – promocyjnych odbywających się w różnych, często bardzo odległych krajach, jak np. w Singapurze, Indonezji, Indiach, Chinach, Zjednoczonych Emiratach Arabskich czy też bliższych, europejskich: w Niemczech, w Czechach oraz Estonii. Obecny rok to kolejne plany i wyzwania, kolejne targi i nowe rynki.