Aktualności

Nowa wielka piątka Solis

Data publikacji:

Indyjska firma International Tractors Limited (ITL) produkująca ciągniki pod doskonale znaną również na rynku polskim marką Solis wprowadziła na rynek 5 nowych ciągników - wśród nich ciągnik elektryczny Solis SV. Premiera nowych produktów miała miejsce 14 października podczas konferencji „Global Partners Summit” z udziałem 200 partnerów handlowych z całego świata - w wydarzeniu tym uczestniczyła również redakcja atr express (jako jedyna redakcja z Polski).

    Nowa wielka piątka ciągników Solis

Nowa linia ciągników Solis obejmuje nowości uzbrojone w zaawansowaną technologię i sprawdzone na rynku europejskim czy północnoamerykańskim systemy kontroli emisji spalin - przedstawimy je bliżej w kolejnych wydaniach atr express. Pierwszą z nich jest seria S (docelowo obejmująca modele o mocy od 16 do 125 KM, dla hobbystów i najbardziej wymagających zastosowań rolniczych), a dokładnie model S 110 z 4-cylindrowym silnikiem o mocy 110 KM, zapewniającym maksymalny moment obrotowy 460 Nm oraz ze skrzynią biegów 24+12 Power Shuttle).

Podczas konferencji pokazano również model C 48 – 46 KM (silnik spełniający normę Stage V), 146,2 Nm, 12x12 Synchro, charakteryzujący się wysokim komfortem i łatwością obsługi model H 26 – 26 KM, 75 Nm, skrzynia biegów HST oraz dedykowany do sadów i winnic model N 90 – 90 KM, 375 Nm, 12x12 lub 20x20 Synchro Shuttle. Listę nowości marki Solis zamknął przyjazny dla środowiska i nieemitujący spalin model SV 26, wyposażony w silnik 17 kW i baterię litowo-jonową 326 Ah.

Mocną stroną firmy International Tractors Limited są bez wątpienia silna baza produkcyjna w Indiach oraz ogólnoświatowa sieć 3000 dilerów, dzięki którym marka Solis może zaoferować rolnikom na całym świecie produkty wysokiej jakości po bardzo konkurencyjnych cenach. Zdaniem producenta bowiem łączą one europejską stylistykę i japońską jakość z indyjskimi kosztami produkcji.

Podczas gdy modele z serii H, S i SV są wprowadzane na rynek globalny, seria C będzie dostępna na rynkach europejskich, zaś seria N zaspokoi potrzeby rynków obejmujących Europę, USA, Afrykę i regiony Ameryki Południowej. Ogłaszając wprowadzenie na rynek pięciu nowych serii, Sushant Sagar Mittal, dyrektor wykonawczy ITL, powiedział:

– Nasze zaangażowanie w opracowywanie dla naszych klientów produktów o najwyższej jakości i oferowanie światowej klasy obsługi klienta zainspirowało nas do zainwestowania 100 mln USD w unowocześnienie technologii w naszym nowym zakładzie oraz w badania i rozwój, w celu wprowadzenia na rynek nowych serii ciągników.

Z kolei Gaurav Saxena, dyrektor International Business w ITL dodaje:

– Jesteśmy marką eksportową nr 1 z Indii od 4 lat i zajmujemy pozycję nr 1 w 14 krajach świata w obsługiwanym przez nas segmencie rynku. Te pięć nowych serii ciągników pozwoli nam wzmocnić naszą pozycję na rynkach światowych, obsługiwać szerszą gamę klientów i penetrować nowe segmenty na różnych rynkach.

Solis w liczbach

  • Sprzedaż ciągników rolniczych (04.2022 – 03.2023) – 151 160 sztuk w tym eksport – 35 160 sztuk (28% eksportu ciągników rolniczych z Indii)

  • 7-krotny wzrost eksportu w ciągu 12 lat

  • Ciągniki sprzedawane w ponad 150 krajach na całym świecie, m.in. w całej Europie (silna pozycja m.in. – Węgry, Portugalia, Islandia, Niemcy, Francja, Finlandia, Czechy)

  • ITL we współpracy z firmą Yanmar uruchomił magazyn części zamiennych w Niemczech 

  • Polska – udział w całym rynku ciągników (01-09.2023) – 3,5%

  • Udział w rynku ciągników o mocy do 70 KM (01-09.2023) – 14,1%

Polecamy produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.