Nowa kabina będzie dostępna w wersjach Standard i Deluxe od drugiego kwartału w nowych ładowarkach dla rolnictwa kierowanych na rynki Europy i Ameryki Płn. Jej wnętrze wykonano z przyjemnych w dotyku materiałów zapożyczonych z motoryzacji, łączących elastyczność z odpowiednią sztywnością, zapewniających mniejsze przenoszenie drgań i lepszą izolację termiczną i akustyczną.
Komfort i ergonomia
Przestronna kabina z większą ilością miejsca na nogi może się nie tylko podobać. Z równą starannością zadbano także o jej komfort i ergonomię. Operatorzy na pewno docenią nowy, bardzo skuteczny systemem amortyzacji kabiny z hydraulicznymi tłumikami drgań, a także nowy system klimatyzacji i wentylacji gwarantujący wyjątkowo wyrównaną dystrybucję powietrza, uzyskaną dzięki badaniom i komputerowym symulacjom z zakresu dynamiki przepływu i mechaniki płynów. Z mniejszych usprawnień łatwo zauważyć wygodny stopień z oświetleniem LED (po otwarciu drzwi), uchylne okno dachowe czy elektryczne szyby.
Ergonomia znalazła swój wyraz m.in. w regulowanym podłokietniku z nowym dżojstikiem FNR, ze zintegrowanym przełącznikiem jazdy (przód/stop/tył), oraz w elektronicznym systemie sterowania z podświetlanymi przełącznikami, oferującym obsługę funkcji jazdy (tryb skrętu kół, obroty silnika, prędkość, diagnostyka układu napędowego) za pomocą jednego. . .
fot.firmowe
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 05/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę