[ATR] Gospodarka i rolnictwo

Niemcy: DMK obniży poziom cukru w produktach marki Milram

Data publikacji:

Opracowujemy nowe koncepcje produktowe, które spełniać będą potrzeby konsumentów i wpisywać się w ich

zrównoważony model życia – powiedział Matthias Rensch Dyrektor ds. Operacyjnych w DMK.

Jako wiodący producent żywności stawiamy na podejście zorientowane na klienta. Zdrowie i zrównoważona dieta nie są już tematami trendów, ale od wielu lat są stałym elementem życia. Coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na zdrową dietę i coraz częściej stosuje produkty zawierające tak mało cukru, jak to tylko możliwe – podkreślił Matthias Rensch
Grupa DMK to jedna z największych europejskich spółdzielni mleczarskich. Firma chce reagować na zmieniające się trendy czego wyrazem jest obniżenie poziomu cukru w wyrobach marki Milram. Na pierwszy ogień pójdą maślanki i kefiry Milram, później twarożki ,a na końcu desery. Kolejnym krokiem będzie zmiana receptur wszystkich produktów z dodatkiem cukru.

DMK wytwarza 8,1 tys. ton mleka rocznie i planuje poprzez swoje działania zmienić całą branżę mleczarską w Niemczech. Firma od początku roku zmienia receptury swoich produktów.

Źródło: forummleczarskie.pl

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.