Wyniki sprzedaży Valtry rozwinęły się znacznie korzystniej niż cały rynek, wzrastając o 12,7%. Dzięki temu marka AGCO zwiększyła swój udział w rynku do 3,7%. Siostrzana firma Grupy - Massey Ferguson jest również jedną z niewielu marek, która zwiększyła sprzedaż ciągników w Niemczech. Z plusem 2,8%, spółka zależna AGCO zwiększyła swój udział w rynku do 4,3%. Największymi przegranymi w niemieckim rankingu ogólnym 2022 są włoskie marki Same/Lamborghini/Hürlimann (-33,7%), Carraro (-30,1%) i McCormick/Landini (-27,9%).
Wniosek z tego taki, że producenci małych i kompaktowych ciągników, którzy rok wcześniej skorzystali z nieproporcjonalnego wzrostu, w 2022 r. ponieśli spore straty. I przykładowo Iseki zgłosiło o ponad 40% mniej nowych rejestracji rok do roku, podczas gdy Branson i Solis zaliczyły spadek o ponad 15%. Jedynie Kioti, marka eksportowa koreańskiej grupy Daedong, była w stanie utrzymać liczbę rejestracji na stałym poziomie i tym samym zwiększyć swój udział w rynku niemieckim.