Aktualności

Nie daj się przeoczyć 2.0 z firmą Schaeffler

Data publikacji:

Portal REPXPERT dla warsztatów samochodowych wystartował z drugim już sezonem popularnej w ubiegłym roku akcji „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0.” Przez 10 tygodni uczestnicy mają okazję zgarnąć po 100 nagród w każdym etapie dwutygodniowym – razem do wygrania jest aż 500 nagród! Akcja NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0 potrwa od 22. marca do 30. maja 2021. Przeznaczona jest dla użytkowników portalu REPXPERT.

Schaeffler, producent marek LuK, INA i FAG, dla zwycięskich uczestników zabawy, przygotował wartościowe nagrody mające na celu skuteczną promocję serwisów samochodowych.

Aby wygrać jedną ze 100 nagród danego dwutygodniowego etapu, wystarczy regularnie rejestrować punkty z produktów wszystkich marek grupy Schaeffler: LuK, INA oraz FAG na portalu REPXPERT. Łącznie podczas trwania akcji można otrzymać 5 różnych nagród. Co dwa tygodnie dostępna jest inna nagroda. Każdy etap dwutygodniowy to odrębny ranking.

Uczestnicy akcji promocyjnej mają szansę na skompletowanie atrakcyjnego zestawu nagród – do wygrania m.in. firmowa szlifierka kątowa (Milwaukee), podświetlany zewnętrzny kaseton LED, praktyczny odkurzacz przemysłowy.

- To druga edycja dobrze znanej Akcji z 2020 roku „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ”. Poprzednia Akcja została bardzo dobrze odebrana przez właścicieli warsztatów i mechaników, dlatego zdecydowaliśmy się ją powtórzyć także w tym roku. Jednak tym razem po raz pierwszy uczestnicy Akcji nie zobaczą nagród, które „przegapili”, ale też nie poznają przyszłych nagród. Gramy tu i teraz! Uczestnicy będą musieli wykazać się żyłką hazardzisty! - mówi Joanna Ciszewska, Marketing Manager w Schaeffler Polska.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.