Schaeffler, producent marek LuK, INA i FAG, dla zwycięskich uczestników zabawy, przygotował wartościowe nagrody mające na celu skuteczną promocję serwisów samochodowych.
Aby wygrać jedną ze 100 nagród danego dwutygodniowego etapu, wystarczy regularnie rejestrować punkty z produktów wszystkich marek grupy Schaeffler: LuK, INA oraz FAG na portalu REPXPERT. Łącznie podczas trwania akcji można otrzymać 5 różnych nagród. Co dwa tygodnie dostępna jest inna nagroda. Każdy etap dwutygodniowy to odrębny ranking.
Uczestnicy akcji promocyjnej mają szansę na skompletowanie atrakcyjnego zestawu nagród – do wygrania m.in. firmowa szlifierka kątowa (Milwaukee), podświetlany zewnętrzny kaseton LED, praktyczny odkurzacz przemysłowy.
- To druga edycja dobrze znanej Akcji z 2020 roku „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ”. Poprzednia Akcja została bardzo dobrze odebrana przez właścicieli warsztatów i mechaników, dlatego zdecydowaliśmy się ją powtórzyć także w tym roku. Jednak tym razem po raz pierwszy uczestnicy Akcji nie zobaczą nagród, które „przegapili”, ale też nie poznają przyszłych nagród. Gramy tu i teraz! Uczestnicy będą musieli wykazać się żyłką hazardzisty! - mówi Joanna Ciszewska, Marketing Manager w Schaeffler Polska.