New Holland - Produkt, ludzie, sieć dilerska

New Holland - Produkt, ludzie, sieć dilerska

Na rynku ciągników w Polsce marka New Holland wywalczyła pozycję lidera w 2009 r. i od tego czasu nie daje się doścignąć konkurentom z innych brandów. O tym co decyduje o sukcesach sztandarowej marki koncernu CNH Industrial, mówi Alessandro Maritano, wiceprezydent New Holland na region EMEA, z którym rozmawia Tomasz Kujawski.

Od 9 lat marka New Holland jest numerem jeden na rynku polskim jeśli chodzi o sprzedaż nowych ciągników rolniczych. Jaka według Pana jest recepta na utrzymanie przez tak długi czas pozycji lidera i zaufania klientów?
Recepta na osiągnięcie takiego sukcesu wbrew pozorom jest bardzo prosta. Po pierwsze jest to dobry produkt, dostosowany do rynku. Oferujemy bardzo szeroką gamę ciągników, kombajnów zbożowych i innych maszyn, które są w stanie zaspokoić potrzeby wszystkich naszych klientów, również w Polsce. Drugą rzeczą jest organizacja sieci sprzedaży New Holland w Polsce, która na dzień dzisiejszy jest jedną z najlepszych w Europie - jest elastyczna, profesjonalna, dobrze przygotowana i wysoce zmotywowana do działania. Pozwoliło to nam na zdobycie pozycji lidera rynkowego 9 lat temu i na obronę tego tytułu przez kolejne lata.
Generalnie bowiem strategia marki New Holland opiera się na trzech filarach: produkt, ludzie i najważniejszy - sieć dilerska. Jeśli chodzi o produkt, New Holland każdego roku inwestuje ponad 500 mln dolarów w prace badawczo-rozwojowe, dzięki czemu możemy wprowadzać wiele innowacji, jak np. ciągnik autonomiczny czy ciągnik zasilany wodorem. W tym zakresie elementem naszej strategii było też nabycie marki Kongskilde, które znacznie powiększył o gamę oferowanych przez nas produktów. Oczywiście New Holland jest też marką, która buduje swoją siłę dzięki zaangażowaniu i oddaniu naszych pracowników. Każdy człowiek pracujący dla marki New Holland - czy to ze strony producenta, czy dilera - powinien wykazywać się trzema cechami: wiedzą, doświadczeniem oraz odpowiednim zaangażowaniem i motywacją do budowania sukcesu. Najważniejszym elementem dla nas jest rzecz jasna sieć dilerska. Tworzą ją ludzie będący pierwszym kontaktem pomiędzy klientem a nami, czyli producentem. Mając nawet najlepsze i najbardziej rozpoznawalne produkty, bez. . .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 14/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę


Reklama
Powiązane artykuły