Kreatywność i skuteczność przekazu
Rob Brünig z niemieckiej agencji schöpfung, członek Art Directors Club, podkreślił, że reklama Maxam doskonale trafia w oczekiwania grupy docelowej, jaką są rolnicy. – Dla tej grupy dwa aspekty mają kluczowe znaczenie przy wyborze sprzętu roboczego: wydajność i ekonomia. Hasło ‘More Pull. Less Fuel.’ idealnie oddaje to przesłanie w kontekście opon rolniczych. Dodatkowo zastosowany kluczowy motyw wizualny przyciąga uwagę – powiedział Brünig.
Nowoczesny styl i zgodność z wartościami marki
Kampania reklamowa Maxam wyróżnia się nowoczesnym, przejrzystym stylem premium, odbiegającym od tradycyjnych reklam opon. – Otrzymanie dwóch znaków jakości od Niemieckiego Towarzystwa Rolniczego (DLG) dla naszych opon rolniczych było dla nas okazją do stworzenia wyjątkowej komunikacji. Nasza reklama, przeznaczona do druku, kanałów online i mediów społecznościowych, łączy w sobie wnioski z badań konsumenckich oraz kluczowe korzyści produktu – zarówno racjonalnie, jak i emocjonalnie. Dodatkowo uwzględnia aspekt zrównoważonego rozwoju, co zwiększa jej oddziaływanie i wartość – skomentował Stephan Cimbal, dyrektor marketingu Maxam Europe.
Art Directors Club to jedna z najważniejszych organizacji zrzeszających czołowych przedstawicieli branży kreatywnej. Członkowie klubu to twórcy wyróżniających się kampanii reklamowych, wyłaniani w drodze selektywnego procesu przyjęcia.