Aktualności

Maxam doceniony przez Art Directors Club za kampanię reklamową

Data publikacji:

Maxam Europe otrzymał pozytywne recenzje od międzynarodowego autorytetu w branży reklamowej – Art Directors Club – za swoją najnowszą kampanię reklamową.

Kreatywność i skuteczność przekazu

Rob Brünig z niemieckiej agencji schöpfung, członek Art Directors Club, podkreślił, że reklama Maxam doskonale trafia w oczekiwania grupy docelowej, jaką są rolnicy. – Dla tej grupy dwa aspekty mają kluczowe znaczenie przy wyborze sprzętu roboczego: wydajność i ekonomia. Hasło ‘More Pull. Less Fuel.’ idealnie oddaje to przesłanie w kontekście opon rolniczych. Dodatkowo zastosowany kluczowy motyw wizualny przyciąga uwagę – powiedział Brünig.

Nowoczesny styl i zgodność z wartościami marki

Kampania reklamowa Maxam wyróżnia się nowoczesnym, przejrzystym stylem premium, odbiegającym od tradycyjnych reklam opon. – Otrzymanie dwóch znaków jakości od Niemieckiego Towarzystwa Rolniczego (DLG) dla naszych opon rolniczych było dla nas okazją do stworzenia wyjątkowej komunikacji. Nasza reklama, przeznaczona do druku, kanałów online i mediów społecznościowych, łączy w sobie wnioski z badań konsumenckich oraz kluczowe korzyści produktu – zarówno racjonalnie, jak i emocjonalnie. Dodatkowo uwzględnia aspekt zrównoważonego rozwoju, co zwiększa jej oddziaływanie i wartość – skomentował Stephan Cimbal, dyrektor marketingu Maxam Europe.

Art Directors Club to jedna z najważniejszych organizacji zrzeszających czołowych przedstawicieli branży kreatywnej. Członkowie klubu to twórcy wyróżniających się kampanii reklamowych, wyłaniani w drodze selektywnego procesu przyjęcia.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.