[ATR] Aktualności Maschio Gaspardo

Maschio Gaspardo w gronie Digital Stars

Data publikacji:

Grupa Maschio Gaspardo otrzymała nagrodę „Digital Star”, pieczęć Niemieckiego Instytutu Jakości i Finansów (ITQF), który nagrodził 350 cyfrowych osiągnięć we Włoszech pod kątem internetowej reputacji danej marki.

Dzięki zaangażowaniu w rozwijanie relacji z klientami, Maschio Gaspardo zostało wyróżnione wśród firm z kategorii przemysłu maszynowego.

W drugiej edycji tego badania przeanalizowano opinie online z ostatnich 12 miesięcy na temat 2000 czołowych firm z różnych dziedzin rynku we Włoszech. Wykorzystując oprogramowanie sztucznej inteligencji, zebrano ok. 2,5 mln wzmianek o technologii, innowacji i digitalizacji, badając źródła (ok. 438 mln) w całej sieci, mediach społecznościowych, portalach, forach, blogach czy filmach wideo. Oceny przyporządkowano na podstawie trzech parametrów: liczby cytatów z nazwą firmy, kategorii referencyjnej publikacji oraz ducha tego, co zostało wyrażone (pozytywne, negatywne lub neutralne).

– Jesteśmy dumni z bycia częścią Digital Star 2020. Zawsze uważaliśmy, że rozwój relacji opartej na zaufaniu z naszymi klientami jest niezbędny, a naszym zdaniem powstaje dzięki stałemu dążeniu do zagwarantowania jakości i obsługi, ale także dzięki wzrostowi świadomości w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska i stale rosnącemu wzrostowi tzw. „doświadczenia klienta” wśród badań, sprzedaży i lojalności. Potwierdzenie, że sentyment w narzędziach cyfrowych do naszej firmy jest tak istotny, pokazuje nam, że nasza dbałość o rozwijanie pozytywnych relacji, również w Internecie, opartych na wzajemnym zaufaniu, zmierza we właściwym kierunku – skomentował Mirco Maschio, prezes Maschio Gaspardo.

Na liście wyróżnionych w ten sposób firm znajdują się również m.in: Laverda AGCO oraz Irritec.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.