Aktualności

Marka Pichon w kolorze zielonym

Data publikacji:

Samson Group podjęła decyzję o powiązaniu wizerunku swoich dwóch marek - Pichon i Samson. Efektem jest zmiana kolorystyki maszyn z tym pierwszym znakiem - od maja br. wozy asenizacyjne i rozrzutniki obornika Pichon zachowają kolor ocynkowany, a czerwone elementy zmienią kolor na zielony lub czarny. Maszyny mogą być dostarczone również w kolorze zielonym.

    Marka Pichon w kolorze zielonym


Samson Group od dłuższego czasu pracuje nad wizualnym powiązaniem marki Pichon z inicjatywami ekologicznymi. Dyrektor ds. rynku Samson Group, Peter Thorn, wyjaśnia: – Zarówno maszyny Samson, jak i Pichon wspierają przyjazne dla środowiska podejście do aplikacji, w którym optymalnie wykorzystuje się wartość odżywczą nawozów organicznych. Poprzez zmianę koloru chcemy podkreślić, że zarówno portfolio produktów Samson, jak i Pichon charakteryzuje to samo priorytetowe podejście do kwestii ekologii.
Warto podkreślić, iż praktycznie w całej Europie istnieje tendencja do środowiskowego i finansowego motywowania rolników do montażu różnego osprzętu rozlewającego w wozach asenizacyjnych. Technika aplikacji jest w Samson Group traktowana priorytetowo: – Aplikatory i belki z wężami wleczonymi, które początkowo pasowały do asortymentu Samson lub Pichon, będą dostępne dla wozów asenizacyjnych obu marek, tam gdzie to możliwe. W przyszłości będzie można bardzo łatwo łączyć ze sobą produkty Samson i Pichon. Technologie tych marek pasują do siebie, a od teraz także kolorystycznie – podsumowuje Peter Thorn.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.