Masło wyróżnia się sposobem wygniecenia, które wpływa na jego dobrą smarowność, a przy zastosowaniu zaawansowanej technologicznie aparatury produkcyjnej zachowuje niezwykle świeży aromat.
– Masło łowickie to jeden z tych produktów, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Jego zapotrzebowanie jest rekordowe po stronie kupców jak i finalnych konsumentów, zarówno w Polsce, jak i w krajach, do których eksportujemy ten produkt. W porównaniu do zeszłego roku zanotowaliśmy duży wzrost sprzedaży zarówno pod względem ilościowym – 47,9%, jak i pod względem wartościowym – o 31,4%. Od początku roku cena masła rośnie, chociaż jeszcze nie osiągnęła najwyższego pułapu z 35 tygodnia ubiegłego roku, kiedy cena za kilogram wynosiła 28,50 zł – dodaje Joanna Kołodyńska.
– Masło łowickie sprzedaje się bardzo dobrze zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w nowoczesnym. Uzupełniliśmy naszą ofertę w tej kategorii masłem w kostce bez laktozy. Choć ten produkt można wciąż jeszcze uznać jako niszowy, to jednak udział w rynku produktów bezlaktozowych systematycznie rośnie – wskazuje nasza rozmówczyni.
Źródło: forummleczarskie.pl