Gospodarka i rolnictwo

Łowicz (OSM) zwiększył wartość sprzedaży masła o 31%

Data publikacji:

Masło łowickie, mimo niedawnej rewolucji w warstwie wizualnej, jako produkt nie zmieniło się. To nadal to samo doskonałe masło, wyprodukowane w 100% z mleka – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu Łowicz (OSM). – Do jego produkcji spółdzielnia nie stosuje oleju, barwników ani konserwantów.

Masło wyróżnia się sposobem wygniecenia, które wpływa na jego dobrą smarowność, a przy zastosowaniu zaawansowanej technologicznie aparatury produkcyjnej zachowuje niezwykle świeży aromat.

– Masło łowickie to jeden z tych produktów, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Jego zapotrzebowanie jest rekordowe po stronie kupców jak i finalnych konsumentów, zarówno w Polsce, jak i w krajach, do których eksportujemy ten produkt. W porównaniu do zeszłego roku zanotowaliśmy duży wzrost sprzedaży zarówno pod względem ilościowym – 47,9%, jak i pod względem wartościowym – o 31,4%. Od początku roku cena masła rośnie, chociaż jeszcze nie osiągnęła najwyższego pułapu z 35 tygodnia ubiegłego roku, kiedy cena za kilogram wynosiła 28,50 zł – dodaje Joanna Kołodyńska.

– Masło łowickie sprzedaje się bardzo dobrze zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w nowoczesnym. Uzupełniliśmy naszą ofertę w tej kategorii masłem w kostce bez laktozy. Choć ten produkt można wciąż jeszcze uznać jako niszowy, to jednak udział w rynku produktów bezlaktozowych systematycznie rośnie – wskazuje nasza rozmówczyni.

Źródło: forummleczarskie.pl

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atrexpress

zobacz więcej

Pokaz opryskiwacza HARDI AEON CENTURAline


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz robota autonomicznego - NAIO ORIO


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.