[ATR] Aktualności Lemken

Lemken - Reorganizacja w Alpen

Data publikacji:
zarząd lemken

Czołowy producent maszyn rolniczych, z roczną sprzedażą na poziomie 325 mln euro, swoją mocną pozycję rynkową zawdzięcza przede wszystkim eksportowi, który generuje niemal 75% obrotów firmy z Alpen. Rosnące międzynarodowe zaangażowanie Lemkena wiąże się z coraz bardziej złożonymi wymaganiami nie tylko w zakresie oferowanych maszyn, lecz także działań marketingowych, komunikacji czy kultury. Dlatego firma postanowiła zreorganizować dział odpowiedzialny za marketing i zarządzanie produktami, aby jeszcze lepiej zaspokajać zróżnicowane oczekiwania rolników.

W ramach ostatnio przeprowadzonej reorganizacji Lemken zdecydował o wyodrębnieniu niezależnych działów marketingu oraz zarządzania produktami, które do tej pory były połączone, co pozwoli skuteczniej  realizować zadania w obu obszarach działalności. W związku ze zmianami z początkiem sierpnia tego roku nową szefową marketingu została Angelika Wesselkamp, natomiast kierownictwo działu zarządzania produktami objął Lars Heier, dotychczasowy szef marketingu.
Rozdzielone działy marketingu i zarządzania produktami będą w dalszym ciągu ściśle ze sobą współpracować i realizować wspólne długoterminowe projekty, umacniające pozycję marki Lemken na obecnych rynkach i zapewniające skuteczną ekspansję na nowych.

Szefowie z doświadczeniem

Firma Lemken cieszy się z pozyskania Angeliki Wesselkamp, która jest sprawdzonym ekspertem w zakresie marketingu międzynarodowego. Nowa szefowa marketingu Lemkena legitymuje się pełną sukcesów karierą w przemyśle spożywczym i metalowym, gdzie zajmowała różne stanowiska kierownicze, także w czołowych światowych firmach z branży maszynowej. Angelika Wesselkamp wniesie duże doświadczenie w realizowaniu międzynarodowych projektów i zarządzaniu globalnymi kampaniami promującymi zaawansowane technicznie produkty. Ze swej strony zamierza skupić się na poprawie komunikacji oraz informacji korporacyjnej i produktowej kanałami cyfrowymi oraz na wzmocnieniu obecności firmy na międzynarodowych, wzrastających rynkach.


Z kolei Lars Heier jako szef działu zarządzania produktami będzie kontynuował działania w zakresie rozwoju oferty i kompetencji, zapewniając m.in. zgodność produktów ze zmieniającymi się wymaganiami rynku. Inżynier Lars Heier, absolwent wydziału rolniczego uniwersytetu w Bonn i późniejszy pracownik Instytutu Maszyn Rolniczych tej uczelni, jest związany z firmą Lemken już od roku 2000. W kolejnych latach był odpowiedzialny za szereg różnych zadań, m.in. od roku 2010 współtworzył nowy dział Lemken AgroTraining, zajmujący się profesjonalnymi szkoleniami pracowników firmy oraz klientów, a od lutego 2012 r. do końca lipca br. piastował stanowisko szefa marketingu.

Stefan Szolc

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.