Lemken oferuje rozszerzony pakiet wsparcia posprzedażowego

Lemken oferuje rozszerzony pakiet wsparcia posprzedażowego

Lemken to niemiecka firma produkująca wysokiej jakości, wydajne narzędzia rolnicze do uprawy gleby, siewu i ochrony roślin. Firma prowadzi także aktywną działalność mającą na celu wsparcie zarówno dla klientów, jak i dilerów jej produktów.

Już od ubiegłego roku klienci i dystrybutorzy Lemken mają stały dostęp online do wszystkich informacji o produktach firmy. Ponadto oficjalny portal informacyjny LEONIS (Lemken Online Information System) zapewnia dilerom dostęp do list części zamiennych, danych dotyczących wdrażania, dokumentacji szkoleniowej i najnowszych wiadomości. Obecnie zakres oferowanych usług został jeszcze rozszerzony o katalog części zamiennych offline LemkenDoc i moduł aktualizacji. Nowy katalog części zamiennych umożliwia bieżący dostęp do niezbędnych informacji w każdym miejscu i porze dnia. Dzięki zintegrowanemu modułowi możliwe jest wyszukiwanie wymaganych części według numeru seryjnego, a zaimplementowana funkcja notatek uzupełnia tę usługę i pozwala uniknąć błędów przy składaniu zamówień. Ponadto Lemken dodatkowo zapewnia swoim partnerom pasek aktualizacji, który umożliwia technikom serwisowym wykonywanie szybkich i łatwych aktualizacji oprogramowania narzędzi i terminali. Pasek aktualizacji łączy się regularnie z firmowymi zasobami oprogramowania, przez co zawsze zawiera ich najnowsze wersje. W razie potrzeby technicy mają również dostęp do starszych wersji oprogramowania i istnieje dzięki temu możliwość resetu narzędzia do oryginalnych ustawień za pomocą funkcji tworzenia kopii zapasowych i przywracania. Poprzez moduły LEONIS, LemkenDoc i system aktualizacji firma oferuje swoim partnerom kooperacyjnym pakiet narzędzi do wspierania profesjonalnych, szybkich i specjalistycznych napraw oraz zapewnienia rolnikom usługi wysokiej jakości. Pakiet wsparcia posprzedażowego jest dostępny dla użytkowników na całym świecie.

dr inż. Przemysław Marek

Reklama
Powiązane artykuły