Zaprezentowani na europejskiej imprezie prasowej w pobliżu Strasburga (Francja), nowoprzybyli wspierają istniejące modele 4,0 m, 5,0 m, 6,0 m i 7,5 m.
Główne cechy obejmują system śledzenia podłoża, który zapewnia, że każda sekcja podwozia działa niezależnie, zapewniając równą głębokość roboczą na całej szerokości. Regulacja głębokości jest sterowana hydraulicznie z przednich cylindrów, a włączenie przednich kół i tylnych rolek pomaga zmniejszyć zagęszczanie na uwrociach.
Przy średniej prędkości 15 km/h możliwe są potencjalne wydajności do 18 ha/h, a firma twierdzi, że 55 cm prześwitu podwieszanego jest jednym z najszerszych na rynku.
Wyposażone w tarcze o średnicy 510 mm (6,0 mm grubości), wymiary transportowe modeli 9,0 i 12,0 m wynoszą 3,0 m (szerokość) i 4,0 m (wysokość). Oficjalne wprowadzenie na rynek dwóch nowych modeli, które w drodze mogą poruszać się z prędkością 40 km/h odbędzie się na targach Agritechnica w listopadzie.