[ATR] Wywiady [ATR] Aktualności kubota

Kubota - Inny wymiar edukacji

Data publikacji:
Maciej Rujner
kubota maszyna

Przedsiębiorstwa z branży techniki rolniczej coraz częściej stawiają na wszechstronną współpracę z jednostkami edukacyjnymi. Pionierem w tym zakresie może być jednak marka Kubota, która zaangażowała się w stworzenie unikalnego w skali kontynentu Centrum Precyzyjnego Rolnictwa, o czym m.in. z Maciejem Rujnerem, dyrektorem zarządzającym Kubota Deutschland, oddział w Polsce rozmawia Grzegorz Antosik.

Na początek, proszę przybliżyć ideę Centrum Precyzyjnego Rolnictwa, dzięki któremu możemy spotkać się na terenie szkoły w Kaczkach Średnich.
Uruchomiliśmy pionierską współpracę z ZSR-CKP w Kaczkach Średnich koło Turku w Wielkopolsce, gdzie marka Kubota została wybrana jako preferowany dostawca rozwiązań z zakresu rolnictwa precyzyjnego, a także maszyn i ciągników rolniczych. Jest to dla nas milowy krok, gdyż to pionierskie rozwiązanie na skalę europejską. Jestem przekonany, że Centrum Precyzyjnego Rolnictwa przyczyni się do dobrego kształcenia pracowników biznesu Agro, których coraz bardziej potrzebujemy. Poza tym sądzę, że będzie to z korzyścią dla lokalnej przedsiębiorczości rolniczej - dla młodych rolników, którzy będą mogli kształcić się w Kaczkach Średnich na bardzo wysokim poziomie, przy najnowocześniejszych rozwiązaniach, które proponuje koncern Kubota.
Nie ukrywam przy tym, że trzeba podkreślić dużą rolę, jaką w tym dziele odegrał nasz lokalny diler - firma Polsad z Kutna, która bardzo aktywnie współpracuje ze. . .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj wydanie specjalne atr express 22/2018
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.