Japoński producent zastosował w tym ciągniku 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik Kubota o pojemności 3,8 l i o mocy 93 KM. Model M5001 Narrow Power Crawler ma nie tylko dużą moc, ale także zapewnia wygodne manewrowanie nawet na ograniczonej przestrzeni. Sprawne przekazywanie mocy umożliwia przekładnia, która jest wyposażona w elektrohydrauliczny układ nawrotny i technologię Dual Speed oraz dysponuje 18 biegami do jazdy w przód i 18 do jazdy wstecz. Układ hydrauliczny posiada funkcję regulacji przepływu oleju w sekcji hydraulicznej z poziomu kabiny. W standardowym wyposażeniu są 2 sekcje hydrauliczne, ale istnieje możliwość rozbudowy nawet do 5 sekcji, dzięki czemu ciągnik może współpracować z bardziej wymagającym osprzętem. Na szczególne wyróżnienie zasługuje także gąsienicowy układ jezdny, który umożliwia bezpieczną pracę w podmokłym, grząskim terenie, a równomiernie rozłożony na podłoże nacisk chroni zewnętrzną warstwę gleby. Przestronna, komfortowa kabina z płaską podłogą umożliwia z kolei przyjemną i wydajną pracę. Wszystkie wskaźniki i elementy sterujące rozmieszczone są w ergonomiczny sposób. Zestaw wskaźników zaimplementowany został tu z serii ciągników Kubota M7001. Tylny podnośnik dzięki udźwigowi 2300 kg bez problemów podnosi nawet ciężkie narzędzia. Opcjonalnie w serii Narrow firma Kubota umożliwia instalację systemu Isobus. Ma także zamiar wprowadzić pewne rozwiązania dedykowane rolnictwu precyzyjnemu po to, aby uczynić pracę ciągnika jeszcze wydajniejszą.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atr express 11/2020 - zamów:
bezpłatny egzemplarz lub prenumeratę