Krampe - Stulecie fabryki

Krampe - Stulecie fabryki

Uroczyste odsłonięcie przyczepy w okolicznościowym czarnym kolorze było jednym z głównych punktów programu podczas dnia prasowego, który firma Krampe zorganizowała pod koniec października 2018 r. w siedzibie przedsiębiorstwa w niemieckim Coesfeld.

Firma Krampe z okazji stulecia istnienia chce zaoferować swoim klientom coś wyjątkowego. Mowa o edycji specjalnej powstającej na taśmie montażowej w Coesfeld. Wersja limitowana do 100 szt. z lakierem w kolorze matowej czerni obejmuje modele Halfpipe HP 20, Big Body 540 i Big Body 750. Każdy egzemplarz wyróżnia się oznakowaniem obrysowym, specjalnym pakietem oświetlenia oraz wyjątkową tabliczką znamionową z numerami od 1 do 100, a także z podpisami obydwóch prezesów firmy - Augusta i Robina Krampe.

Wzrost obrotów o 11,5%

To, że interesy nadal mają się dobrze, potwierdza wzrost dochodów osiąganych w kończącym się właśnie roku obrotowym. Przedsiębiorstwo Krampe, w którym pracuje 120 osób, w tym 10 osób uczących się zawodu, sprzedało około 800 pojazdów i osiągnęło tym samym obroty w wysokości 30 mln euro, o 11,5% większy niż roku ubiegłym. 25% produkcji trafiło przy tym do innych państw europejskich i za ocean. – Chcemy zdrowego wzrostu, zrównoważonego, bez pracowników tymczasowych i z dobrą atmosferą w zakładzie – mówili podczas dnia prasowego zarządcy Krampe. Niemiecki producent wiele uwagi poświęca dbaniu o wizerunek fabryki przyczep, której najważniejszym celem zamiast masowej produkcji jest budowa indywidualnego pojazdu dla każdego klienta.

Nowe rozwiązania

Firma Krampe podczas dnia prasowego przedstawiła także nowe koncepcje transportowe dla rolnictwa. Kilka z nich zaprezentowano już podczas ostatnich targów Agritechnica, jednak absolutną nowość stanowi projekt wywrotki z mechanizmem opróżniania dzięki przesuwnej podłodze. Pojazd ten ma scalać zalety obydwu systemów rozładunku na zasadzie synergii. I tak np., kiedy pozwalają na to warunki danego miejsca, korzysta się z funkcji wywrotu. Jeśli jednak podłoże, na którym stoi pojazd, nie jest wystarczająco wytrzymałe lub sufit w hali rozładunkowej jest zbyt nisko, wówczas wywrotka pozostaje opuszczona, a do akcji wkracza system opróżniania. Producent z Coesfeld wprowadził do oferty nowy flagowy model - Big Body 980 na podwoziu tridem (skrzynia o długości 9,8 m i pojemności 50 m³), do efektywnego transportu kiszonki. Szczególnie interesujący jest przy tym napęd hydrauliczny, który od pewnego czasu jest obecny w przyczepach budowlanych od Krampe, a teraz jest dostępny także dla wszystkich modeli, poczynając od Big Body 650.

MV

Reklama
Powiązane artykuły